View Single Post
Sitat av Blastabel Vis innlegg
Ønsker ikke å ta vaksinen da jeg er ung og frisk, og sannsynligvis har større risiko for uheldigheter fra vaksinen kontra viruset. (legemiddelverket.no)

Ønsker heller å få viruset og har nok allerede gjort det flere ganger hittil uten å merke en eneste hodepine.

Vaksinen skremmer meg ikke, viruset skremmer meg heller ikke, og nedstengingene tolererer jeg personlig veldig bra.
Det er menneskene og hysteriet jeg ikke liker. Spesielt alle barna som må lide psykisk og fysisk.

En positiv side ved å ikke vaksinere 100% er at de uvaksinerte er kontrollgruppen i dette eksperimentet, 70-80% er vel ikke noe å klage over når de fleste uvaksinerte er langt utenfor faresonen.

Hvis det er plaster på såret å innføre vaksinepass slik at uvaksinerte skal slippe å få tildelt skyld opp i alt sammen, så ser jeg ikke hvorfor ikke. Om det inkluderer antistoffer eller ei- gir blaffen så lenge folk kan oppføre seg noenlunde normalt.

Hvis dette får oss folk til å oppføre oss så slemt mot hverandre, så ønsker jeg ikke tenke på hva en krig, eller mer farlig sykdom vil tilsi...
Vis hele sitatet...
Støtter deg 100%, bare husk å takk nei til hjelp fra helsesektoren hvis "uhellet" skulle være ute