View Single Post
Sitat av celtseus Vis innlegg
Kjerringa er syk i hodet eller attention whore troll.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg liker ikke å tenke sånn om folk som sliter og det var også det jeg skrev som jeg slettet. Jeg hører et rop om hjelp. Jeg slettet det siste innlegget da jeg ikke ønsker å dra denne tråden lenger å gjøre vondt verre. Men jeg kan jo heller ikke klandre deg for å rekke å sitere meg.


Beklager om det siste innlegget der er "støtende" men så er det den harde sannheten. Så kan du TS sikkert mene alt mulig annet. Mens det egentlig er kjernen, da alt jeg hører her er egentlig et rop om hjelp. All normalisering, forsvar og rettferdiggjøring. En eneste gigantisk stor fornektelse/benektelse, ikke bare over rusbruken men av livet, eller mangelen av et liv. All den tid jeg selv gjennom mange år jeg har gått i møter i selvhjelpsgrupper for selv å bli edru og rusfri så minner denne tråden meg egentlig bare om nykommeren som er i knestående med et liv i ruiner.

Og ja, er vel sikkert behov og ønske om "attention" også. Behøver ikke være hverken hore eller troll fordet.
Sist endret av Dough; 15. juni 2020 kl. 07:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.