View Single Post
Sitat av Dough Vis innlegg
Ja jøss, ser jo hvordan det gikk med deg, vokst opp i barnevernet. Han blir sikkert kjempeglad for å besøke deg i jail og barnebarna gjennom BV. Tipp topp.

Beklager om det siste innlegget der er "støtende" men så er det den harde sannheten. Så kan du TS sikkert mene alt mulig annet. Mens det egentlig er kjernen, da alt jeg hører her er egentlig et rop om hjelp. All normalisering, forsvar og rettferdiggjøring. En eneste gigantisk stor fornektelse/benektelse, ikke bare over rusbruken men av livet, eller mangelen av et liv. All den tid jeg selv gjennom mange år jeg har gått i møter i selvhjelpsgrupper for selv å bli edru og rusfri så minner denne tråden meg egentlig bare om nykommeren som er i knestående med et liv i ruiner.
Vis hele sitatet...
Kjerringa er syk i hodet eller attention whore troll.

Skrev som sjekketips i en annen tråd

Sitat av Patchino420 Vis innlegg
Er enklere med ugly girls eller de med selvtilittspronlemer. Gi de komplimenter mens du samtidig bryter de litt ned så er de all urs
Vis hele sitatet...
Mishandler barna og oppfordrer til mishandling av andre damer, spørs om det er like kult når en sånn mann får barna hennes i nettet siden de er vokst opp med tydeligvis fucka mor blir de mer mottakelig for fucka kjæreste. Lurer på om hu da vil si til barna sine når de etter flere år i nedbrytende og voldelig forhold at "mamma formet aksept for at menn skal være sånn så ikke grin til meg, de er jo så kuule" eller evn "ugly girls deserves it".

Jeg har ikke noe sympati med kjerringa mere og håper barnevernet kjenner igjen saken fra tråden og får de barna vekk!