Tråd: Danmarks Tur
View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av lolarne
1: I sommer dro jeg og en kamerat til Danmark med Kystlink, man trengte å være 16 men ikke eldre.

2: På Color Line sin hjemmeside regnes du som "voksen" når du er 16år og jeg prøvde å bestille med en flask navn og det gikk, ingen nei-du-er-ikke-gammel-nok eller noe -sry-her-er-det-18-år.......

Vi skal heller ikke smugle sprit og snus nei.

Men litt On Topic ville ikke skadet. Så enten svar på det jeg lurer på eller ikke svar plx

Hvis vi betaler for 2enkelt billetter i stedet for tur/retur telles det ikke som Minicruise men som transport
Vis hele sitatet...
Svaret er at dersom de skal til køben for å handle kle, så er ikkje en time tilnærma nok. Det går fort en halvtime kvar veg til og frå båten, uten at eg kan sei det for sikkert, og da har du null tid i køben. Bortkasta tur, og du kan akkurat like godt handle i oslo... Du bør ha minst eit par timar *i* byen, pluss transport til og fra om det skal gje meining IMHO.

Men, ditt valg. Dersom du kom hit for å konlkudere med at det er nok, og at du kjem med at du uansett vil reise, så kvifor spør du då?

http://tinyurl.com/y7ygjc
Fredrikshavn ser ut til å vere ca. middle of nowhere, og du finn neppe dei heilt ekstreme shoppingsenter der, og du finn ikkje noko du ikkje finn i oslo. Ta en handletur til oslo istaden. Enklare, like billig, og bedre utvalg.

1 time i en by du ikkje er kjent i? Eg spår at det går minst 1 time før de har funne ut kor ein einaste butikk er...