View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av denim Vis innlegg
Men jeg er norsk, og jeg mener dette landet skal være norsk. Folk reagerer på han-kinesere som flommer inn i tibet og kaller det folkemord, Dahlai Lama er blitt kjent pga dette, men ingen anerkjenner folkemordet på europeere, noe jeg føler er grovt rasistisk. Jeg vet ikke hvor du er fra, men si du er pakistan, og 1/3-del av pakistan nå besto av russiske, norske og tyske innvandrere. Jeg ville kalt det for et folkemord, og jeg ville ikke likt om pakistanere forsvant.
Vis hele sitatet...
Å samanlikne innvandring med folkemord er hårreisande. Det pågår ikkje eit folkemord mot europearar. Det er ei myte. Det er ingen som organisert forsøker å utrydde europearar.

Viare så er migrasjon ikkje noko nytt. Det har alltid skjedd. Det går raskare enn det gjorde før, men det vi kallar norsk kultur er i svært stor grad tufta på utanlandske impulsar. Den norrøne gudetrua var antakeleg importert frå midtausten. Kristendomen var importert. Heck, sjølv nasjonalromantikken vart importert frå Tyskland.

Så norsk kultur endrar seg. Det har den alltid gjort. Og største påverkninga vår er nok definitivt frå USA, som produserer enorme mengder underhaldning, og har eit språk stadig fleire nordmenn forstår.