View Single Post
Sitat av Navle Loe Vis innlegg
Jeg hadde nok håpet at det var noen skrotnisser her som kunne utfordre meg med noen barnlig formulerte linjer som likevel tvang meg inn i ubehaget.
Vis hele sitatet...
Det fremstår som at du klager på ovennevnte skrotnisser(feil bruk av ordet), og vet at du finner de i kommentarfeltene, men oppsøker andre steder for å lure de frem der og? Vil du frem til at de med riktig syn på rasismesaken skal lokkes frem til å drive altruistisk kommentarfeltkriging?

Rasisme er ikke basert på logiske resonnementer, og kan følgelig ikke overtales med det. For de som faktisk er interessert i mer enn sine egne ranter, så finnes det mer enn nok av informasjon på internett, lett tilgjengelig. Det er de åpenbart ikke interessert i å finne, så å tro at kommentarer slengt deres vei i kommentarfelter kommer ikke til å endre deres syn på verden.

Hvis du vil finne rasister av begge typer her på forumet, så finner du det. Diskusjoner der Islam er involvert vil gi deg mer enn nok av dem, og gode motsvar på det aller, aller meste.
Sist endret av Xasma; 1. april 2015 kl. 16:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.