View Single Post
Bruker;-)
Trådstarter
597
Jeg kan oppdatere med at jeg med min kropp og mine andre medisiner så gikk dette mye bedre en jeg trodde. Tar nå en stk 50mg depot og sparer de tre resterende hver dag til jeg mister resepten eller bare leverer de tilbake hehe. Jeg sover godt nå faktisk og har det bra om dagen også nå, det er faen meg viktig å sove. Og metadonen virker litt bedre nå som jeg tar den qutiapinen, så jeg fortsetter foreløpig hvertfall selv om jeg heller ville hatt mer imovane, type 30mg hver kveld. Skal til senter for søvnmedisin snart så det går seg til dette uten at jeg får noe særlig bedre der heller tror jeg.

Bra jeg ikke fikk gått til legen og prøvde en kveld til, for første natten sov jeg ikke pga forstyrrelser. Nå er jeg en ny mann av hvile rett og slett, maten smaker, musikken er bedre, hasjen funker bedre, og livet er ikke så værst egentlig. Kanskje dette funker litt ekstra bra for meg med tanke på at jeg har asperger syndrom(autisme rett og slett), og det kanskje er bra på en måte? Jeg er ikke sikker, det får tiden vise.

Jeg og min kompis har kult an og røykt tjall, spist god mat, drukket mye cola og sett tegneserier, virker som han er tilbake til seg selv igjen. Jeg ordnet noe subb til han så han er frisk hvertfall.

Jeg har aldri hørt om latuda, må søke på det.

s