View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Nei, man er ikke transfobisk (eller antisemittisk, eller 100 andre standpunkter den idiottispa Rowling faktisk har) hvis man kjøper Harry Potter hvadetnåvar, men man støtter like fullt noen som er det. Så får man vurdere om det er noe man har lyst til å gjøre enten fordi man hater transpersoner, eller på trass, eller for å dydssignalisere på 4chan, eller om man skal boikotte det av den grunn, eller gå i tog for å bekjempe den onde heksa, eller om man ganske enkelt gir faen. Såpass enkelt er egentlig hele problemet.

99% av folk havner uansett i "gi faen"-båsen, og du har tilsynelatende svelget en historie om at dette er et gigantisk problem, pushet på deg av formodentlig "homolobbyen". Egentlig "translobbyen", men du ser ikke ut til å bekymre deg nevneverdig over forskjellen - og begge greiene er stort sett fiktive koko-ultra-konservative busemenn uansett. Poenget mitt er at du er tilsvarende polarisert (basert på kildevalg og formuleringer) som kokoaktivistene du kritiserer, de fleste gir faen.

Jeg mener... "homofascisme", jesus fuckings kristus.

Også kjent som "døh, kan ikke du slutte å hate homser" pluss standard høyrevridd hyklersk projeksjon og offerposering. Det er folk som blir undertrykket: "kan du slutte å slenge dritt til folk" er ikke undertrykkelse. Å bli slengt slibrigheter, never eller automatvåpenild etter på byen, dét er undertrykkelse. Nå er likevel ikke dette veldig relevant for poenget du hevder å ta opp: at du blander sammen homofili med transkjønnethet vet jeg ikke engang reelt sett hva jeg skal si til. Ei heller at du bruker Conservapedia som kilde, utover at de to fenomenene helt sikkert henger sammen. Brukt mye kildekritikk der, eller?
Sist endret av robhol; 12. februar 2023 kl. 19:37.