View Single Post
Sitat av mrnobody Vis innlegg
Dessverre. Man må ha plettfri vandel for å søke på politihøgskolen. Det betyr altså at man ikke kan ha noen anmerkninger på rullebladet. Hvorfor vil du bli politi? Dårlig betalt, lange arbeidsdager og generelt mange kjipe kolleger.
Vis hele sitatet...
Kipe kolleger har man vel overalt, dessverre

Sitat av Guyfromnorway12 Vis innlegg
@BaconWeed, ja skal gjøre det, hvis boten kommer i posten, har gått en stund siden mai ^^

@mrnobody Awww, Ingenting jeg kan gjøre ? Vil bli politi for a hjelpe andre som trenger det, og for å kunne jobbe med mennesker og for mennesker.
Ville egentlig bli en del av Dyrepolitiet når det kicker av orgentlig, menmen r.i.p drøm.




Det tenkte jeg også, det er ikke at pot røyking gjør det til en jævlig kar eller en narkoman, jeg har bare røyket noen ganger i livet mitt, og må desverre tilstå har ikke blitt noe maniac som visse skulle trodd.

så kanskje kanskje, BER TIL GUD
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke kan bli politi, så kan du jo bli advokat og jobbe med strafferett. Det er mye man kan jobbe med der. Det er bedre betalt, men juss studiet er nok tyngre enn politiskolen.
Sist endret av punkfreak; 21. juli 2016 kl. 01:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.