View Single Post
Det er så mange antagelser i det du skriver at jeg vet nesten ikke om jeg greier å ta fatt på alt dette før i morgen. Du har jo prestert å misforstå hvert eneste innlegg jeg har skrevet i hele tråden, både kontekst, språkbruk, budskap, og bruk av språklige virkemidler som for deg kanskje virker dumme, men som er ment for trådstarter, som virker, vel, ganske dum eller veldig uerfaren.
Et eksempel på dette er overdrivelsen.

Jeg skriver at det er farlig å tyste på en person som selger dop. Det synes jeg er er et bra budskap. Det er ment for å forhindre trådstarter til å sette seg i en potensielt farlig situasjon som verken du eller jeg kan forutse konsekvensene av.

Litt spesielt å måtte skrive dette, men la gå.
Mitt første innlegg en sarkastisk kommentar til denne tråden, siden det var så mange komiske og/eller dumme innlegg fra før. Det gikk tydligvis rett over hodet på deg.

Jeg begynner å lure på om du bare driver gjøn, for å se hvor mye du greier å vri på en ting en person skriver. Kjipt at jeg var den utvalgte.

Over halvparten av ditt siste innlegg består av antagelser som jeg ikke gidder å svare noe særlig på. Du har god fantasi. Historien ble flott utbrodert, men bortimot alt du skriver er feil. Fordi du har misforstått - selv om jeg gjentatte ganger har presisert at jeg bare skriver om mine egne opplevelser med politiet. Jeg har aldri sagt at det er noen fasit.
Av en hel haug med saker, så ble jeg tatt en gang, da jeg måtte ta blodprøve. Så jeg har ikke viklet meg inn i noe som helst - aller minst ditt nett av hersketeknikker og en retorikk fra bakvendtland.
Sist endret av TrippyKing; 18. april 2018 kl. 00:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.