View Single Post
Sitat av lyspære Vis innlegg
-Vondt i kuken etter sinnsyk ronking
-ødelagt datamaskin/tv/dvd etc siden speedfolk liker å "reparere" ting
-psykoser osv
-ødelagte tenner
Vis hele sitatet...
Alt dette kan man lære seg å venne seg av. Enten manuelt eller ved hjelp av feks benzodiazepiner.. 0.5mg rivotril dreper sexlysten min og slapper av kjeven, og gjør det lett å sove. Sexlysten normaliser seg uansett etter noen uker.

Ødelagte tenner kommer av at man gnisser. For mye meta i speeden.

Men ja, du har rett i at det kan være en del problematiske effekter av amfetamin også. Absolutt.

Erfarne brukere tolket jeg som enten dem med så høy toleranse at man bare blir normal av speeden, eller dem som bruker legemidler for å knekke bivirkninge du nevner.

Sitat av Redhot Vis innlegg
"Bruker speed rundt 2-3 dager i uken" - Der har du en av de negative virkningene. Avhengighet.

Deretter er nedsatt behov for mat/søvn et problem.
Andre komplikasjoner er belastning på hjertet.
Vis hele sitatet...
Enig i det, man blir jo avhengig psykisk. Heldigvis, så er det ingen abstinenssymptomer utenom økt behov for mat og søvn en liten periode og redusert motivasjon.

Jeg leser faktisk om enkelte skruer på nett som liker den daffheten man får etter å ha gått av.
Selv lå jeg i senga i to uker, var kun opp for å bæsje og pisse og spise. Men det var etter 1.5 år med daglig, intravenøst bruk. Husker det faktisk som en god periode. Hadde en bøtte på nattbordet for å røyke

Maten smakte godt den perioden der, ja.
Sist endret av TrippyKing; 16. april 2018 kl. 09:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.