View Single Post
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Jeg kaster meg på her!! Hope you don't mind!

"Hei, herr politimann.
Ja takk, jeg tar gjerne en kopp kaffe. Ja, jeg forstår innholdet på det papiret du vifter med, angående strafferabatt.
Vis hele sitatet...
Politiet er faktisk pålagt ved lov å informere deg om mulig strafferabatt hvis du tilstår. Det er ikke noe de har funnet på selv.

Det greiene dere beslagla var noe jeg fant på gata. Jeg kan vise deg hvor det lå.
Tror du ikkke på meg? Å, nei. Det var leit. Jeg kjenner ingen som driver med narkotika. Jeg har ikke noe forhold til narkotika, og har aldri tatt narkotika.
Åh, det ble påvist narkotika i blodet mitt på den prøven? Jeg var på en fest kvelden før, det må ha vært noen som har hatt noe i drinken min. Jeg ble plutselig så fort full og husker ingenting. Jeg husker ikke hvem som var der, engang! Og jeg husker heller ikke hvem det var som røyka den der rare, lange rullingsen.

Hvorfor jeg var på en fest der det var narkotika? Jeg visste ikke at det var narkotika der. Jeg synes dette er ubehagelig, og ønsker å avslutte avhøret.
Vis hele sitatet...
Du tror vel ikke seriøst at du ville sluppet unna med en slik forklaring?

Ja, jeg er helt sikker, og bare fordi jeg ser ung, uerfaren og dum ut, så trenger du ikke å bruke hele læreboka om avhørsteknikk på meg. Ikke for å være frekk, altså!
Vis hele sitatet...
Hva går denne avhørsteknikken ut på da, mener du?