View Single Post
Sitat av Innogsitte Vis innlegg
1 døgn i Glattcelle får man 2 døgn fratrekk, 1 døgn i isolasjon 1.5dag fratrekk... vanlig varetekt (brev og besøksforbud, m.v) teller kun som 1 døgn.

får fentanyl plaster på resept.. kan bli interessant å se om jeg får beholde det inne🤓
Vis hele sitatet...
Sitat av Innogsitte Vis innlegg
får fentanylen etter ei fallulykke jeg var i, har blitt 100% uføre etter dette.. brudd i ryggen, hofte, bekken og knust arm.. tar de fra meg smertestillende klarer jeg ikke å sove, vondt for å gå, sitte m.v.. litt oppgitt 😂
Vis hele sitatet...
Off, det hørtes absolutt ikke bra ut! Høres ikke ut som det er noen tvil om at du trenger det hvertfall, å dette burde vel ikke være noe problem å dokumentere til, så håper dette ordner seg for deg!
Men det jeg tenkte var om de kanskje prøver å få deg over på noe smertestillende (selvfølgelig i samme gaten som det du bruker) i tablettform så de kan kontrollere inntaket ditt bedre enn de kan gjøre med plasteret.
Jeg har jo som sagt ikke peiling, men de kan jo ikke la deg ligge der med uutholdelige smerter, fentanyl er jo ikke noe man får for moroskyld!

Lykke til hvertfall!