Tråd: Hardstyle DNA
View Single Post
Det morsomme her er at jeg og du, vi kjenner sikkert hverandre, eller vet i det minste av hverandre

Uansett, we're on the same page!

Vi kan være enige i at dersom mindre folk hadde blitt tatt, hadde nok muligens partyet fått gå sin gang..

Alt jeg sier er at folk burde skjønne at EDM-miljøet er på bristepunktet. Det tåler ikke flere stopp som HSDNA nettopp fikk. (Se på f.eks Hyperstate og Sensation white!!)
Det ender opp med at HSDNA må legge ned, og sjansene erfor at nye aktører vil bli nedrent av politi, politikere og vrange utleiere - og dermed står man uten noe som helst EDM-spesifikt party i Norge.

Forskjellen på norge og nederland er at man ser mer gjennom fingrene på det der, politiet bryr seg ikke om de som bare bruker og ikke lager bråk - de er ute etter langerne.

I norge prøver politiet å slå så hardt ned på det at absolutt alle blir rammet av det, tilogmed de som IKKE bruker. (festen ble avsluttet).

Vaktene etter hva jeg forstår rapporterte 3 ulike hendelser om bruk/salg til politiet, så vi kan ikke helt skylde på vaktene - det var politiet selv som tok resten.
28 ble tatt for bruk/besittelse
3 ble tatt for salg.
og enda flere ble obsertvert ruset på annet enn alkohol.
Politihunden fikk veldig mye å gjøre den kvelden etter hva jeg forstår, og toalettene på ballroom visste alle spor av bruk. (Kokain kanskje? whoknows)

Vi VEIT jo at politiet elsker sånt, så hvorfor utfordre de? Skal man utfordre politiet på sånt, bør man gjøre det politisk og ikke la det gå ut over de festglade nordmennene som hadde reist langifra for å være med på festen.

/Rant