Tråd: Hardstyle DNA
View Single Post
Sitat av mdmable Vis innlegg
alle de bitre folkene som "kun" drakk alkohol
viser et stort hat ovenfor de 28 som ble tatt der inne og det virker faktisk som om de tror art det kun var de 28 som ruset seg på annet rnn alkohol.(les komments på hardstyle dna @ facebook) .
alle nevner at det står i DNA sine regler at ulovlige rusmidler er 0 toleranse.
But guess what? Det står det faktisk på alle events sine regler. inkl qlimax og defqon1 i nederland, bare for å nevne noen.
Vis hele sitatet...
Jeg skal forklare deg hvorfor de bitre folkene som kun drikker alkohol er sinte.
Det er ikke fordi folk ruser seg, det er fordi plassen de ruser seg på har NULL-toleranse som blir håndhevet aggressivt av politistaten.
Disse folkene som "kun drikker alkohol" er gjerne folk som vet å ha det litt ekstra morra på defqon, qlimax, q-base osv. mtp rusmidler... Men er intelligente nok til å forstå at hvis man gjør det samme i Norge - vil politiet slå hardt ned på det.

"Ånei, nulltoleranse på qlimax" Det hadde stillt seg LITT annenledes hadde Qlimax blitt stengt av politiet fordi de tok noen som brukte noe annet enn alkohol.

Greia er at i norge så VET Vi at politiet reagerer slik. og da kan folk like gjerne bare gi faen i å bruke noe på disse festene her i norge.

Jeg er litt hyklersk, fordi jeg syntes det er greit at folk bruker hva faen de vil på hardstyleparties - bare det ikke er i Norge, på grunn av det strenge regelverket som vi alle vet politiet liker å håndheve agressivt.

Kan forøvrig også skrive at de 28 som nevnes er de 28 som ble TATT/arrestert/forelagt av politiet og som er med i grunnlaget til hvorfor festen ble stengt.

Hardstyle-Norge ønsker narkotikafrie parties i Norge. Hvis man ikke klarer dette, vil det sannsynligvis aldri bli hardstyleparty i Norge mer. Og det er ikke arrangørene sin feil, det er de 28 som ble tatt sin feil.
Sist endret av RandomiZed; 29. oktober 2014 kl. 14:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.