View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Nei, nå må du faenmeg rulle inn. Jeg har tilgang til å se alle innleggs komplette historikk.
Her er hva *pi skrev først:


Her er hva hun rettet det til:


Som du ser er det bare ordet "her" som har blitt rettet til "er".

Her er derimot hva du påstår at hun skrev:

Du har redigert meningsinnholdet, ikke *pi. Deretter anklager du henne for å redigere innleggene sine for å fremstå bedre. Det er en ganske skitten debattstil.

Nåh. Jeg velger å legge tvilen til gode og antar derfor at du bare loka rundt i makkarus og at du tabba deg ut med copypastinga. Et lite snev av ydmykhet for at man selv kan ta feil hadde dog vært på sin plass.
Vis hele sitatet...
Glad du bekrefter dette, jeg begynte et øyeblikk å lure på om det var jeg som hadde blitt gal. Jeg husket jo hva jeg skrev.

TS: Jeg kan legge til at hvis dette er etterrettelighetsnivået du vanligvis opererer på, så ville jeg tatt en pedoadvarsel fra deg med en rimelig stor klype salt.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pi det var du som påstod usannheter om meg ganske grove beskyldninger om at jeg hadde outet han som pedo offentlig når jeg har skrivd fra starten av at det gjorde jeg ikke, så må du tåle noen beskyldninger tilbake når du tar den tonen og kommer med sånne påstander.
Vis hele sitatet...
Så da er det altså ikke sånn myoxo antok, at du bare hadde rotet til sitatet ved et uhell, men en slags hevn for at jeg ikke leste innlegget ditt godt nok? Du mente altså jeg fortjente å bli feilsitert i en sitatboks, så det ser ut som jeg har skrevet noe jeg ikke har skrevet? Det synes jeg faktisk du burde bannes fra forumet for, og når det gjelder saken du diskuterer her så er det i alle fall tydelig at du har null kredibilitet. Du synes tydeligvis det et ok å lyve om noe noen har sagt, for å få frem hva du mener om dem.
Sist endret av *pi; 13. januar 2021 kl. 20:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.