View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva mener du? Jeg siterte deg og etter posten min hadde du redigert fra å si ja det er ulovlig til ja det kan hende er ulovlig. Det er dine ord så skjønner ikke hva du mener og ere en som har spesiell debatt teknikk er deg for du anklagde meg for å kalle han pedofil og det har jeg skrevet at jeg ikke har gjort. I debatter er det fint om man leser før man svarer vertfall
Vis hele sitatet...
Nei, nå må du faenmeg rulle inn. Jeg har tilgang til å se alle innleggs komplette historikk.
Her er hva *pi skrev først:

Sitat av original *pi
Hvis du har kalt noen pedofil fordi de trakasserer jenter under 20 (!) og attpåtil har outet et navn du ikke er sikker på at her rett person? Ja, det kan hende det er ulovlig.
Vis hele sitatet...
Her er hva hun rettet det til:

Sitat av selvkorrigert *pi
Hvis du har kalt noen pedofil fordi de trakasserer jenter under 20 (!) og attpåtil har outet et navn du ikke er sikker på at er rett person? Ja, det kan hende det er ulovlig.
Vis hele sitatet...
Som du ser er det bare ordet "her" som har blitt rettet til "er".

Her er derimot hva du påstår at hun skrev:
Sitat av feilsitert *pi
Hvis du har kalt noen pedofil fordi de trakasserer jenter under 20 (!) og attpåtil har outet et navn du ikke er sikker på at er rett person? Ja, det er ulovlig!
Vis hele sitatet...
Du har redigert meningsinnholdet, ikke *pi. Deretter anklager du henne for å redigere innleggene sine for å fremstå bedre. Det er en ganske skitten debattstil.

Nåh. Jeg velger å legge tvilen til gode og antar derfor at du bare loka rundt i makkarus og at du tabba deg ut med copypastinga. Et lite snev av ydmykhet for at man selv kan ta feil hadde dog vært på sin plass.