View Single Post
Sitat av colakork Vis innlegg
Personlig syns jeg pedofile burde bli hengt ut. Det er sosialt drap. Pedofile har ingenting å gjøre i samfunnet vårt.
Vis hele sitatet...
1: Personlig syns jeg TYVER burde bli hengt ut. Det er sosialt drap. TYVER har ingenting å gjøre i samfunnet vårt.

2: Personlig syns jeg NARKOMANE burde bli hengt ut. Det er sosialt drap. NARKOMANE har ingenting å gjøre i samfunnet vårt.

3: Personlig syns jeg HOMOFILE burde bli hengt ut. Det er sosialt drap. HOMOFILE har ingenting å gjøre i samfunnet vårt.

Ser dere hvor jeg vil hen? Selvtekt gjør seg bare ikke, Både når det gjelder lovlige og ulovlige aktiviteter. (3 er lovlig, men dem blir forfulgt allikevel.) Jeg foretrekker at LOVEN brukes for alt den kan, så får vi heller forbedre loven hvis den ikke virker etter hensikten. Problemet er vel egentlig ikke de pedofile vi vet om, men de som ennå ikke er oppdaget. En vandelsattest er også ubrukelig intil pedoen har blitt oppdaget. Og problemet med å oppdage sex-forbrytelser er jo at det fore går i det skjulte, bak låste dører. Og de mest vellykte peduene er dem som er hyggelige og omgjengelige som deg og meg, og som vi ikke kunne tenke kunne gjøre noe slikt. Jeg tror rett og slett barn trenger mer opplæring i å avsløre sånt, og ikke være redd for å si i fra hjemme.

Hvis noen er uenige, argumentér, ikke send meg hat-meldinger!