View Single Post
Sitat av soppgutten Vis innlegg
Problemet er at jeg er mindreårig og foreldrene mine er nok mest sannsynligvis hjemme...
faen så jeg gruer meg til dette
Vis hele sitatet...
Det samme skjedde med en venn av meg. Når han var 15 eller 16 om jeg husker riktig, hamret politiet på døra en dag, og sa foreldrene måtte hente sønnen sin. De sto der og mente på at han røyket hasj, og hadde til og med seg en urinprøve. Han hadde da ikke røyket på 2 uker og hadde bare spurt så han kunne røyke, så han hadde faktisk ikke røyka. Med andre ord så reiste de igjen med en negativ urinprøve og han var ganske så blid da.

Det varierer veldig mye på hvor langt de er villige til å gå, men det kan i verste fall hende, og det kan bli slikt. Du må bare nekte, jeg vet ikke hvor langt de kan gå for å tvinge deg til å urinprøve, hadde vært fint om noen hadde svart på det.

Selv har jeg blitt opplevd å tatt med inn, og så har de sagt dersom jeg ikke pisser nå så har de meg på glattcella over natta for besittelse (som de forresten måtte strippe meg for) etter at vi ble for en stund siden og jeg satt på. Jeg er myndig da, og var ikke helt sikker på hvor mye jeg kunne nekte, men nekta helt til jeg fant ut at det var enten det eller glattcella som ikke frista ettersom jeg hadde skole dagen etter.