View Single Post
Skal fortelle superpsykologen hvor slemme de har vært med meg. Så skal dere se de må stå skolerett, hele gjengen (bare kødder. Men blir digg å prate med en som faktisk vil hjelpe meg, ikke bare holde ut til 15:30)

Sitat av Imawesome Vis innlegg
Tvunget er du nok ikke, er jo bare å ikke møte opp på apoteket det
Vis hele sitatet...
Det kan du si til alle som lider av noe. «bare slutt».

Alternativet er å forholde seg til virkeligheten, og prøve å hjelpe folk basert på realitetene de står i, fremfor en utopi tatt utgangspunkt i tidenes fjerneste styringssignaler; nasjonale retningslinjer. Makan til destruktiv djevelsk bibel.

Merker dette er det siste stedet jeg har interesse av å sitte nå. Snakkes

Hadde skrevet notatene fra den vittemille treningen min på samme notat på mobilen. Så hvorfor ikke ta med så alle kan se hvor svak jeg er og skammen presser meg til å trene

Trening 26.08
Franskpress 2x12x37.5 15x27,5 (stang 7.5)

Push down tau 25x20 27x20
Arm biceps 16x8 24x8
Stupa

Var innom familien som hadde blitt en ny familie. Fikk pult og hentet flyttelasset mitt (alle tre eksene jeg eier). De hadde funnet seg skikkelig godt til rette og hunden var like søt som alltid. Det gjorde skikkelig godt å se det, og høre at alt gikk skikkelig strålende med alle. Og treffe psykologen min igjen 1 til 1 etter sommeren gjorde jævlih godt og

Er ikke så farlig det der medisingreiene. Det ordner seg. Kontakter han Sverre Eika om det blir nødvendig. Men tror det ordner seg tirsdag.

Beklager all glefsingen.

Ikke jobbet eller tatt noen stimulanter i dag, men det er jo selvføglig løgn det og.

Flyttet inn i ny kåk. Den var mye fetere enn jeg trodde. Mangler seng da. Og tv. Men jeg har pult og skjerm så nå trenger jeg bare noe å sette skjermen på! Hahaha! Tog du an??? (Men jeg har ikke pult, var skrivepult jeg snakket om hele tiden. Forever alone.)

Motley crue - Starry eyes.

Men Motley skuffet litt egentlig, de traff bare sykt bra med en av sangene. Er ikke Volbeat eller Lana.
Sist endret av Tøffetom; 26. august 2021 kl. 20:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.