View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kunne ikke vært mer uenig. Har bare blitt bedre og bedre.

Er en klart tydeligere rød tråd som følges, han jobber mot flere delmål og et større hovedmål.

Har vært i grøften selv og blir så glad av å se hvor mye bedre det går med OP. De nedturene han har hatt i det siste er bare barnemat i forhold til de for noen år siden. Er tydelig at det bare går oppover.

Hjernebarken må være herdes etter å brette ut det mest sårbare i livet for alle. All ære til deg!
Vis hele sitatet...
Så lenge jeg får én genuin melding spm dette for hver 5. bøtte med drit så tenker jeg den delen går opp i spinningen.

Føler litt at det å gi faen i tapere som hater er et prima mål på mentaliseringsevnen min.

Dog jeg gjerne skulle sett litt mer slagkraft i dritten, når det er så uorginalt og monotont som det stort sett er nå så måler det bare graden av fritidsproblemer en må ha for å lese det...

Sitat av vindaloo Vis innlegg
..opiater, bla bla.
Dette minner egentlig om mine siste krampetrekninger.
For min del var det ikke en kamp mot avhengighet, men å gi slipp på håpet om et liv.
Du vil få det bedre når du slutter å kjempe Tom, jeg kan si det, for jeg har gitt opp selv.
Vis hele sitatet...
Hehe, du har nok rett, stort sett. Det å forgjeves ha ett mål i livet; diktert av noen andre («først må må du ditt så kan du datt, så kanskje du rekker å begynne på livet før det er over. Sannsynligvis ikke.» ) - sitat slutt - det byråkratiske rehabiliteringskomplekset. Ikke like stilig som military eller prison complex, men likefult et strålende testament til strukturell rasisme uten rase og destruktive samfunnsstrukturer.

Og det ser faktisk ut til at jeg ikke misforstod. Venter enda bekreftelse, men det ser faen it til at jeg er ferdig med LAR og ferdig med metadon. Shit så digg.

Og jeg er ferdig med noe next level shit ingen tror meg på at jeg er ferdig med

Så nå får jeg skikkelig god tid på meg til å bare seal the deal. Og før du vet ordet av det reiser jeg verden rundt og planlegger norges største høyteknologiske initiativ noensinne.

Tenk å realisere dine to største og seigeste mål; samtidig, mens folk flest er for opptatt med å overbevise seg selv om hvor elendig du er. (Jeg trenger bare testen for å klare det, det globalt konkurransedyktige selskapet kommer som en bonus down the road. Jeg er ikke stormannsgal heller, tsk tsk )

Jeg er ikke der enda, men bare det å få leke med tanken som en mulighet, er verdt alle nederlagene.

(Men så klart, skulle jeg ramle utpå igjen etter etter dette må jeg jo sluke en haglesalve.

Pros and cons, man. Pros and cons…

Vite noe sykt?

Jeg har ALDRI sjekket opp noen i hele mitt liv. Type gå bort til en fremmed på busstopp eller tilogmed på byn. Kanskje snøvlet noe greier rundt stengetid, men det er ikke det jeg snakker om. Snakker om å bare gå bort og starte en samtale med noen som bare er der.

Tenk hvilken verden som kunne åpnet seg?

Og jeg er en 6’er, det er litt lite å gå på tenker jeg, men jeg kan jo forsåvidt snakke. Har alltid hatt en tanke om at jeg er såpass stygg at å gjøre noe sånt ville blitt en ren parodi, en fornærmelse mot personen jeg introduserer meg til. Så jeg har aldri vært i nærheten av å gjøre det en gang. Men det er jo ikke sant. Jeg er 5.5-6.5, og det å få flere ganger forventet er faktisk en seriøst selvtillitsboost jeg har fått nylig .

Shit. Ahhh då en deilig dame som bare stod der og holdt hunden sin, var ikke i nærheten av å vurdere å bare hoppe i det. (Er på vei til gruppeterapien )

Dette må jeg fikse. Jeg må fyllle hverdagen med nye små trivielle ting som det å kunne snakk med en søt fremmed. Trening. Suge til meg all trolljuicen, bade i misunnelse og janteblod. Eneste jeg trenger er at folk fortsett å hate og at jeg slutter å være så forbanna forstyrret ifht selvbilde og damer. Jeg kan fikse det og jeg skal fortsatte å fortelle ting om livet mitt som dere ikke klarer å forstå hvorfor gjør så vondt å lese. Men jeg trenger st dere fortsetter å mate meg.

«Tom don’t feed the troll. Tom feed on the troll. Omnimno.” Lover dere å aldri slutte?

Digression. Det jeg holdt på å skrive i min kåte, lykkelige og terapi-klare tilstand ;

Og det vil jo vise meg selv, igjen, at jeg er en annen nå enn jeg var. At jeg kan klare ting jeg vil, som jeg ikke klarte før, men alltid har villet. Uansett hvor patetisk eller ubetydelig det måtte være, då lenge det er noe som utvider horisonten min er det verdt å gjøre nå. I alle fall når det også rr en relativt signifikant mulighet for å faktisk bli nesten betatt og kanskje finne en som hSr sine egne interesser opp mot det å gi meg det som kommer etter å gå av metadon på listen

For i tiden som kommer blir jo sexen bare bedre og bedre, for meg i alle fall. Hvis jeg kommer i gang med trening og kommer meg rundt i verden så er jo de positive impulsene og minnene - tilogmed noen nye kanskje, fra ekte lykke garantert. Det eneste som mangler..,..er en å dele minnene med.


Bahshshshsz. Knulle på flydassen, mener jeg

Nei. Mener ikke det. Mener en som er fucket nok til å komme overens med meg som en som er reflektert og intelligent nok til å faktisk fortelle meg noe om meg selv og verden som jeg ikke vet fra før eller bare er pølsevev.

Og så må jeg jo knulle henne på den dassen da. Men det vil jo alle når jeg først kjenner de. Det er de fremmede som er tricky.

Men men. Bare maser litt, fordi det er gøy å mase når alt du gjør blir riktig for tiden. Aldri opplevd annet enn omvendt.

Skjønner det er kjedelig lesing da, så nå takker jeg for meg for helgen

Sitat av Jorg Vis innlegg
Trist å se hvordan kvaliteten på innleggene dine har falt igjennom de 7 årene siden første tråd ble opprettet.
Føler det i tillegg har blitt mindre og mindre substans og mer et usammenhengende sammensurium av oppgulp i narkotåke. Og alle er liksom ute etter å ta deg, hvem faen bryr om å ta deg, det er et anonymt nettforum.
Håper dette snakket om en endelig avrusning ikke er nok et spill for galleriet og deg selv.
Lykke til skal du ha uansett!
Vis hele sitatet...
Når folk ikke forstår hva jeg skriver så har det ingenting for seg å forholde seg til meningen deres om det.
Sorry.

Lykke til til deg og!
Sist endret av Tøffetom; 20. august 2021 kl. 12:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.