View Single Post
Sitat av ThyArtIsMurder Vis innlegg
virker det ikke som du ønsker det, rett og slett.
Vis hele sitatet...
Det er nøyaktig det jeg tenker også.

Hva er det som blir så himla annerledes med Oxy? Det er et utrolig sterkt opiat (opioid?) akkurat som Metadon, forskjellen er bare at Oxy har kortere virkningstid.
Spør du meg tror jeg Oxy blir mer berg og dalbane siden abstinensene kommer kjappere.

Det beste hadde jo egentlig vært å komme seg fra en full-agonist som Metadon ned til en partiell agonist som Buprenorfin.
Og så trappe langsomt ned, saktere og saktere etterhvert som dosene nærmer seg 0mg.
Men det regner jeg med at er fullstendig uaktuelt.

Prøver ikke å ta deg, bare å komme med et innspill utifra det du skriver her.
Det er mye snakk om hvordan du skal slutte og lite slutting. En ting jeg også legger merke til er at du har blitt veldig komfortabel med å snakke om at du trenger opiatene dine. Du trenger opiater for å unngå abstinenser ja, men du trenger ikke opiater på samme måte som alle trenger oksygen og kalorier.
Det er viktig å ikke bli for komfortabel med tanken på seg selv som rusavhengig.

Hva hindrer deg i å hoppe ned 5-10mg Metadon hver fjortende dag f.eks? Å bare fuckings komme i gang med å komme seg av.
Det blir ikke behagelig, men det er aldri behagelig å komme seg av opiater. Nødvendig er det dog nesten.
Sist endret av krystallkongen; 16. august 2021 kl. 18:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.