View Single Post
Sitat av evo13 Vis innlegg
Beklager. Jeg har visst skrevet slå i stedet for angripe. my bad.
Men man er passe gal når man angriper noen ved å dytte dem i skulderen. wow! Det å dytte noen i skulderen er ikke vold, jeg har ikke slått, sparket, eller vært borti noen med en hensikt om å skade dem. Politiet kunne spurt meg hvordan det gikk og også gitt meg beskjed om at det ikke er greit at jeg dytta veninna mi i skulderen. Også hadde det vært greit og vi kunne reist hjem.

Jeg er enig med deg i dette for det har jeg tenkt selv. Men jeg har ikke vært frekk mot noen i køen, jeg var bare plagsom i form av at jeg hilser på alle når jeg er full. Jeg blir ikke aggressiv.

Jeg husker jo ikke adressen når jeg ikke husker hvordan den staves? Det var jo ikke slik at jeg ikke husket hvor jeg bodde. Ang bankkortet som lå i veska så ligger det antageligvis der fra tidligere hvor jeg har tatt med meg det kortet som legitimasjon på byen for å ikke bruke penger. Noe som jeg ofte gjør.

Hvis du selv har angst burde du kanskje være litt mer forståelsesfull for panikken jeg fikk i politibilen. Jeg har hatt en god del anfall før og dette var helt klart det. Jeg ba også politiet om å ta meg seriøst når jeg ba om å få vann.

Hadde politiet som jeg tidligere har nevnt snakket med meg/oss rolig så hadde det gått greit. De kastet jo også veninna mi i bakken som absolutt ikke var full. Og da kom folk løpende, fordi hun ikke viste tegn til å være truende. Jeg var frekk i kjeften mot politiet etter at de satte meg i bilen og det er det hele.
Vis hele sitatet...
Sitat av Nether Vis innlegg
Jeg synes faktisk hennes bruk av "kjære deg" er helt innafor. Kjære deg, les postene hennes én gang til, så får du se at det faktisk ikke er noe som ikke stemmer. Hun har allerede sagt at hun var for full. Hun har sagt at hun hadde 1 feil bankkort i veska, samtidig som lommeboka var stjålet. Hun har også skrevet at hun aksepterer en bot for oppførselen hennes, men at hun ikke aksepterer størrelsesordenen eller at de forsøker å bøtelegge for vold mot venninna, noe som for meg virker svært rimelig.

Jeg reagerer også på at de faktisk tok henne ut av taxien, det har jeg aldri hørt om. Jeg har tilogmed greid å prate kompiser ut av fyllaarresten ved å garantere for at de havner på neste taxi rett hjem. Mest sannsynlig var de allerede på nippet til å ta deg med inn, så gikk du over streken når du begynte å styre i taxien. Fortsatt rart at de faktisk tok deg ut.
Vis hele sitatet...
Jeg leser og leser og ser fortsatt spørsmålet: "Men hvorfor henter politiet meg ut av taxien når vi allerede er på god vei til å kjøre hjem?"


om du eller TS ikke liker svar som ikke er til Ts sin fordel så bør ikke TS bruker Internett som rådgiver.
En sak har alltid 3 sider, hennes, politiets og sannheten.

Og svaret mitt er fortsatt, dere var ikke på god vei hjem. Du kranglet med venninna di i taxien. Hvordan dere opplevde situasjonen og ser på den i ettertid betyr ingenting. Om du ikke har forståelse for at politiet ser ting annerledes så er det synd for deg.

Jeg merker bare at du modererer deg etterhvert som noen påpeker at oppførselen din virker mer rabiat enn du forteller selv.

Å dytte noen i skulderen som kjefter på deg _kan_ se ut som noe annet og det er sikkert derfor du ble tatt ut av taxien. Om du i tillegg sitter med taxisjåførens GPS i hånda så kan ting se annerledes ut fra utsiden.

En vanlig patrulje natt til lørdag har nok mange slike oppdrag med overstadig berusede folk som ikke kan gjøre rede for seg.
Og om de skulle tatt seg tid til å gjøre en medisinsk bakgrunnsjekk av hver eneste mann og kvinne som motsetter seg arrest så ville ikke politiet drevet med annet. Og om både typen din og venninnen din var rett ved så er det rart at de ikke klarte å formidle at du er psykisk ustabil (det var ikke frekt ment, men jeg ville kalle det ustabilt når du agerer fysisk i politibilen og ikke klarer å ta til deg informasjon) slik at det kom en ambulanse og ikke politibil.

Og ja jeg vet hvordan du kan ha følt det, men for min del unngår jeg situasjoner hvor jeg kan få angstanfall. Men jeg skal ikke legge meg opp i hvordan du velger å takle dette men å bruke det som unnskyldning synes jeg blir litt feigt.

Uansett så kommer vi ingen vei med å diskutere dette, jeg svaret kun på ett av spørsmålene du stilte i det første innlegget og jeg har ingen tro på historien du kommer med.
Sist endret av Cybergasm; 12. desember 2016 kl. 19:31.