View Single Post
Sitat av bullshit.. Vis innlegg
La nå TS få finne drømmedama uten at dere må trekke inn kvinneundertrykking osv, det er jo det som gjør at endel kvinner sier de regelrett er drittlei feminismen som blomstrer. Kvinner skal diktere og rakke ned på andre kvinner med andre verdier enn dem. Jeg ser ikke for meg noe mer nobelt for en kvinne enn å oppdra friske barn og ha mye tid til disse, karrierekvinner som overlater barna til au pair er vel de dere burde angripe.

Er det virkelig så vanskelig å innse at det finnes kvinner der ute som trives i en slik rolle? Vi snakker ikke om at kvinnen skal fratas pass, penger og frihet. Vi snakker om at hun ikke skal være opptatt av egen karriere og støtte opp under mannens karriere.
Vis hele sitatet...
Da har du misforstått. Selvfølgelig er det greit at kvinner har ulike tankesett og verdier, MEN nå virker det jo som at de eneste stedene som har blitt foreslått for ts her i tråden, er steder hvor det er mye kvinneundertrykking. For eksempel midtøsten, i Saudi Arabia fikk ikke kvinner lov til å kjøre bil før i 2018. Det sier GANSKE mye om hvilket syn det er på kvinner. Der vil altså dere gå og finne dere en kvinne, som har blitt lenge indoktrinert til å tenke at hun ikke er noe annet enn en simpel hushjelp og barnepasser, kun for å tilfredsstille egne behov. God gammeldags egoisme.
Ser ikke noe i veien med å finne seg en kjæreste, for så at man sammen finner ut at den beste måten for dere å leve sammen på er at mannen (eller kvinnen) jobber, imens den andre parten er hjemme. Jeg kunne godt gjort dette selv til og med.