View Single Post
Vil takke alle som har svart meg, og kommet med råd om hvordan man kan best mulig takle en sånn tragedie.
Samtidig vil jeg også på veiene av "muninski" Jeg synes det var fint å se at det var så mange som brydde seg, og kom med gode råd.

Sitat av muninski Vis innlegg
Nei det var ikke jeg som fant ham. Fikk ikke vite om det før en uke etterpå.
Jeg fortrengte det hele i et par år og har sakte åpnet "såret" igjen. Prøver å komme gjennom det, snakke om det, være åpen om det, sørge, men det er aldri nok. Det er bare ord som skulle blitt sagt. Følelser som skulle vært delt.
Vis hele sitatet...
Jeg må si det at det var antagelig ikke noe gøy for deg å få beskjed om... Men jeg er glad du slapp den opplevelsen av å finne han selv

Jeg har fått mye hjelp av venner og folk rundt her. Men Jeg har begynt hos psykisk helse og rus konsulent, for å få litt dypere hjelp.
Merker at det har vært mye rus i det siste, så det kan nok ha en liten sammenheng med det som skjedde...

Sitat av muninski Vis innlegg
Har lenge vært nysgjerrig på det, men føler det blir et enormt hopp for en som bare har røyka weed og tatt MDMA, samt litt forskjellige medikamenter jeg har fått på resept
Vis hele sitatet...
Ayahuasca er bare å holde seg unna.... Jeg fant ut at han kompisen min hadde fått i seg dolcontin, og han hadde bare tatt 1/4 av pilla... Men han hadde ikke prøvd det før, også viste han ikke nok om det til å vite at man ikke skal blande det sammen med sovemedisiner, antidepressive og andre liknende medisiner/stoffer...
Skulle du ta det likevel, så les først i felleskatalogen og se doseringer, bivirkninger og hvilke stoffer du ikke skal blande med Ayahuasca...

VÆR FORSIKTIG MED STOFFER DERE IKKE HAR PRØVD ELLER IKKE ER KJENT MED!!!

Mvh Knoga