View Single Post
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Zatikora Vis innlegg
Kjipt når du sitter på skolen sulten som en hund og lurer på hvilket first-price produkt man får mest ut av penga for, som i tillegg smaker dritt.
Vis hele sitatet...
Hvis man faktisk sulter som student så prioriterer man økonomien helt feil.
Jeg er ganske løk økonomisk sett og har aldri hatt sparepenger på konto, men jeg har heller aldri sultet som student.

Det nærmeste jeg kommer sult må være at jeg kanskje må spise billigere de siste dagene før stipended kommer, men da som oftest fordi jeg har valgt å bruke pengene på fest, snop, lasertag eller annet ''unødvnedig'' morsomheter.

First Price er foresten ikke drittmat. Jeg spiser mye firstprice koteletter og laksekoteletter. Det koster 30-50% av merkevarene og smaker HELT fordømt likt! Litt krydder og en god saus og du har et veldig fint måltid. Fiskegratengen til firstprice er også veldig god. For ikke å nevne skambillig.

Må innrømme at det er noe av firstprice som smaker litt uggent, blant annet pizzaen dem har. Kjøpte tre stykk av dem for halv pris her om dagen (10,- per stykk) og må nok innrømme at jeg ikke kommer til å kjøpe dem igjen. Tilbud eller ei.
Det er vel det eneste av firstprice jeg holder meg unna.
Sist endret av Bombasa; 13. mai 2012 kl. 17:01.