View Single Post
Ogreish's Avatar
Trådstarter
22
Sitat av lsrr Vis innlegg
Det å kalle det 'testosteronpiller' er også like tullete. Synes også benevnelsen 'testobooster' produsentene ofte bruker også er tullete.

Dette er produkter som ofte er satt sammen av flere uavhengige urter som ofte påstås at kan øke testosteronproduksjonen din. Dette er såklart bare tull, men urtene -kan- allikevel være nyttig for andre ting som energi, vitalitet og 'pump' på trening for å nevne noen.

Det er allikevel langt mellom de gode produktene.

For meg høres du rimelig fersk ut, så mitt beste tips er da at du drar deg på trening jevnlig, trener hardt og spiser sundt. Resultatene vil komme etterhvert - om resultatene allikevel uteblir kan du vurdere en tur til lege for å sjekke om alt er på stell.

Dropp også bruk av kosttilskudd inntil du har fått nok kunnskap om hva du faktisk trenger.

Merk: Jeg er ingen motstander av kosttilskudd. Bruker det selv i stor grad, men prøver som regel å styre unna ferdigproduktene og heller kjøper de produktene jeg vet har en dokumentert effekt.
Vis hele sitatet...
Ja stemmer det, er fersk. Har ingen erfaring med steroider, og heller ikkeno særlig med kosttilskudd. Men pleier å trene jevnlig. Lurer bare på om det er noe kosttilskudd som egentlig virker noe særlig.