View Single Post
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
891
Hei
Da har jeg prøvd ett av de mest forhatte og avhengighetsskapende rusmiddelet. Ja, jeg vet.

11:00
Tar litt under 1mg. Merker etter et par minutter at kroppen blir litt tyngre. Litt som starten på et nikotinsjokk. Jeg går litt rundt, jeg er slapp, men samtidig våken i sinnet. Det beste er å slappe av, sofaen blir mer innbydende. For å kvikke meg opp tar jeg meg en kaffi. Må anbefale den komboen, den gir et rolig, men konsentrert sinn. Må innrømme at all sosial angst ikke er helt borte, men det kan nok takkes at koffeinen avtar.

13:45
Koker opp en kaffe til. Får se hvordan resten av dagen går. Til vanlig er jeg mer rastløs, og har for vane å pine meg selv ved å utsette oppgaver, til jeg plutselig får motivasjon til dem, fordi jeg er lei av angsten og den dårlige følelsen jeg får av å utsette det. Nå gjør jeg det bare.

Tanker rundt rusen
Jeg måtte ta en telefon med en fremmed, vanligvis hadde jeg vært nervøs, og kanskje øvd på hva jeg skulle sagt, mens andre ganger hadde jeg bare ringt på impuls; bare hoppet ut i det. Det var det jeg gjorde nå, så vil ikke si at det påvirket angsten min noe særlig, da den kan lumske i bakgrunnen en dag mens den er borte en annen.

Det kan hende jeg oppdaterer denne tråden, da jeg kanskje kommer til å ta dette igjen. Kanskje blir dette slutten på min benzokarriere, kanskje det blir starten. Er ikke så nøye akkurst nå. Snakkes
Sist endret av Mekkern; 19. april 2020 kl. 13:56.