View Single Post
Sitat av preutbrent Vis innlegg
Av og til bruker jeg amfetamin eller metamfetamin for å ligge unna å spise på en stund, og etter en fire-fem dager uten mat eller søvn, tar jeg avføringsmiddel og tar noen rivotriler eller valium for å "lande". Sovner tilnærmet sporenstreks etterpå, sover en 20-30 timer som oftest, våkner opp noe surrete i huet, og spiser en god frokost.

Tømmer liksom kroppen for alt av næring for så å fylle på med mat som gjør meg godt.

NB: Vet det er en helt på jorde ting å gjøre, men jeg elsker det.
Vis hele sitatet...
Du vet vel at du totalt herper forbrenningen din ved å gjøre dette? Dvs. at du forbrenner mye mindre enn vanlig i dagene etter denne 'kuren' din.

Anyways... fin tråd, kjente ikke så mye av meg selv igjen i de forskjellige historiene (med unntak av reneste huset i gata og oppheng a la spille gitar til fingrene blør), men har sett noe av noiaen gå igjen i kompiser. Alle bilene er plutselig sivilpoliti for eksempel, alle i butikken er ute etter å ta han/henne, det er noe rart i juicen/yogurthen/melken/kaffen gjerne noe giftig. At det smaker anderledes fordi smaksløkene er litt ugne er ikke noe som tenkes på. Har også en kompis som sovner midt i setningene, eller snakker med seg selv og til oss andre som om i drømme. Synes det er litt ekkelt og lite moro når det blir rettet mot meg, som ei som trodde at JEG hadde pissa i juicen og vasket dassen med tannbørsten hennes.... hallo i luken. Egentlig glad den tiden er over...