View Single Post
Sitat av ElKuko Vis innlegg
Trist at meta har begynt å bli så pop i oslo området.
Men flere jeg kjenner påstår at det er bra å ta meth for å "rense kroppen".
Hva mener de med dette?

Jeg spurte de som sa det hva de mente med det, men de kom ikke noe dypere enn "at det renser kroppen" som de hadde hørt av andre.
Vis hele sitatet...
Av og til bruker jeg amfetamin eller metamfetamin for å ligge unna å spise på en stund, og etter en fire-fem dager uten mat eller søvn, tar jeg avføringsmiddel og tar noen rivotriler eller valium for å "lande". Sovner tilnærmet sporenstreks etterpå, sover en 20-30 timer som oftest, våkner opp noe surrete i huet, og spiser en god frokost.

Tømmer liksom kroppen for alt av næring for så å fylle på med mat som gjør meg godt.

NB: Vet det er en helt på jorde ting å gjøre, men jeg elsker det.

Ettervirkninger
Slik jeg ser det er ettervirkningene ganske jævlige, og kan være mer psykotiske enn selve rusen. Man lander med en akselerasjon på ca. 1000km/s^2, så man vil føle seg rimelig jævlig. Ikke bare rimelig jævlig, men jeg endte med å innbille meg at jeg hadde fucka meg opp for livet og at jeg hadde et uhelbredelig narkotikaproblem som kom til å vare for evig. I tillegg mistet jeg all stolthet over det jeg hadde gjort noen gang i livet og følte meg slapp og tiltaksløs i noen uker etterpå. I tillegg var det en del spaced shit som skjedde da jeg sov. Første gangen var på sofaen til kompisen min, da jeg våknet støtt og stadig av at mennesker plukket på meg. Jeg hylte ut at de måtte slutte og lurte på hva slags drittfolk kompisen min hadde invitert. Kåken var egentlig tom.
Vis hele sitatet...
En velskrevet skildring av en real nedtur. Kjenner meg fint igjen i følelsen av at alt håp for et godt liv er ute og en like så godt kan gjøre slutt på hele driten. Var merkelig noen dager etterpå da humøret var på bedringens vei, og tenke tilbake på hva i helvete det var jeg tenkte på. Hehe, merkelig hvordan sinnet lar seg påvirke i så stor grad.

Er personlig veldig glad i rusen amfetaminer gir, men anbefaler å lese grundig om alt av stoff før du prøver noe nytt. Ikke stol på alt han nye kule kompisen din og vennene hans sier om ting de har prøvd; reaksjoner og virkninger varierer ofte fra bruker til bruker. Og noe av det beste sterotype unge stukegjenger vet, er å snakke bullshit og overtale en stakkar til å bli helt på trynet for underholdningens skyld.