View Single Post
Kjøreturen gikk veldig greit, holdte 3 sekuner regler, alltid riktig fat, forsiktig meg høyre regel osv. Lys og speil bruk var perfect, kjørte økonomisk og alt det.

Tok 3 ryggparking som ikke var helt perfekte (var ganske nervøs) men kom in, var inne linjen og gikk ut igjen, måtte bare fikse meg ved å gå ut og ignn igjn men når jeg var inne var jeg innen.

Hun klagde litt på måten jeg gikk ut av rundkjøring hun sa jeg lo litt for mye til venstre når jeg ikk ut så det blir en liten bue når jeg kjører ut (kjørelæren har alldri kalget på det, og det har heller ingen som jeg kjørt med før). Hun sa at dette ikke var kritisk.

En gangen skulle jeg til høyre og skiftet litt før slutten på rundkjøring som er fullt lovlig og jeg gjorde det trygt, ingen ting i loven sier at jeg må skifte så tidlig som ulig når det kommer rundkjøringer.



Ingen av dette er strykk. Men hun sa til meg at jeg strøk på grunn av at jeg tok litt for langt tid med å gå in i rundkjøringer. Jeg veter jo på at det skal bli klart før jeg kjører inn, sist gang fikk jeg strykk fordi jeg jeg kjørte til venste hvor jeg hadde vikeplikt og det var en bil som kom langt unna, og dette fik meg til å være veldig obs på vikeplikt. Nå som jeg er trygg og sikrer meg at veien er ledig og trygg før jeg kjører in får jeg strykk på det x)???

Lurte bare på om jeg kan/burdge klage fordi det er helt lattelig å få strykk på å være trykk når det kommer til vikeplikt, spesielt i store rundkjøringer hvor biler kommer konstant in og i en høy hastiget.

Meldingen hun skrev.

-Kjøremåten gir ikke god nok samhandling og fører ikke til god nok trafikkavvikling. Ikke god nok trafikktilpassing (eks: Gjennomgående for dårlig trafikkavvikling og samhandling. Du blir for passiv i dine lukevalg feks ved kjøring i rundkjøringer og kryss.). Dette påvirker trafikken rundt deg og lager dårlig avvikling også for dem. [Det letterlige når det kommer til vikeplikt]
-Ikke god nok plassering (eks: Upresise plasseringer gjentatte gang, feks inn i annet felt, ustø kurs, sent feltskifte/feltvalg ved feks sving i kryss). [Snakker om den gangen da jeg skiftet til høyre før rundkjøring som ikke er en feil, fullt lovlig og tryggt]
-Ikke god nok rygging.