View Single Post
Anbefaler på det sterkeste at du investerer i en vaporizer. Du sparer masse penger på det og det er mye enklere å dosere med de. Selv så pleier jeg å putte rundt 300mg med cannabis oppi vaporizeren, så er den brukbar i ca 8 dager om jeg bruker den 2-3 ganger daglig med 4-5 puff hver gang. Jeg blir ikke balle fjern av det selvfølgelig men det er nok til at jeg er fornøyd. Og om du har medisinske grunner, så tror jeg det ville vært midt i blinken for deg.

Jeg har tidligere brukt shady.no, men den forrige vapen jeg kjøpte kom fra utlandet. Skrev om dette i en annen tråd, men kjøpte meg selv en Healthy Rips Fierce direkte fra Healthy Rips sin nettside. Der kostet den ca 1900kr og jeg slapp alt av toll og mva siden de skrev at pakken var verdt 200kr. Til sammenligning, så kjøpte jeg en DaVinci Ascent fra shady.no i 2015 og den kostet rundt 2600kr. Ikke bare var den dyrere, men den var også dårligere enn mitt siste kjøp.

Så ja, anbefaler Healthy Rips! Som sagt så kjøpte jeg dems Fierce som er topp modellen dems, men de har også Fury 2 som er litt billigere (ca 1200kr) men som fremdeles er veldig bra. Det virker kanskje dyrt, men husk at du sparer ekstremt mye penger i lengden på weed kjøp. Skal ikke gå altfor in-depth på det her, men en vaporizer er mye, myeee mer effektiv på å hente ut de aktive virkestoffene enn det å brenne det er. Du brenner bokstavelig talt opp nesten alt av virkestoff når du røyker det.

Her finner du Healthy Rips sine produkter Anbefaler Fierce om du er villig til å strekke deg og Fury 2 om du vil ha noe billigere men som fremdeles funker bra. Jeg har ikke så mye kunnskap om Force så kan ikke si noe om den. Og nok en gang, ikke bli skremt av at det skal bli for dyrt med toll og mva. De løy om prisen på min pakke så jeg slapp hvertfall alt det. Kan selvfølgelig ikke garantere noe, men regner med at det ikke var et engangstilfelle.
Sist endret av Raging Vlad; 29. mars 2019 kl. 14:58.