Tråd: Dameproblemer
View Single Post
Sitat av Anderssonfugl93 Vis innlegg
Takk for alle tilbakemeldinger! Men jeg tror jeg holder avstand med mindre hun tar iniativ til å møte meg, fordi da viser det at hun kanskje vil starte på nytt, som venn eller partner, spiller ingen stor rolle nå ihvertfall.
Vis hele sitatet...

Venn eller partner? Hvordan skal du klare å ha en venneforhold til henne når du har dypere følelser og egentlig ønsker at dere er kjærester. Det der høres ut som en elendig plan ts.

Bryt bånda nå, ta vare på deg selv og ikke plag deg selv med å ha henne som venn når du ønsker mer og det ikke er gjensidig. Du vil bli gående å håpe og tro at kanskje så faller hun for deg, og du vil overanalysere alt hun sier og alt hun gjør og ender gjerne med å feiltolke fordi du så gjerne vil at hun skal føle det du føler.

Lev livet på best mulig måte, hun er ikke en del av det nå og hun føler ikke det du føler. Å henge sammen som venner blir bare vondt for deg og temmelig kjipt.

Sitat av Slakteren Vis innlegg
Av egen erfaring er det bare slik alle jenter er. De vil bare ha det som er kortsiktigt mest spennende, interessant og lønnsomt i øyeblikket. Plutselig kommer hun krypende tilbake og plutselig har hun funnet noe annet å smake på.
Vis hele sitatet...

Det var både mørkt & dystert. Tror kanskje ikke du skal dømme alle damer utifra en eller flere dårlige opplevelser. Kanskje gå i deg selv og se om det er en spesiell type jente du har falt for? Kanskje neste gang forsøke å finne andre arenaer når du føler deg klar for sjekking igjen?
Sist endret av frtoretang; 29. november 2016 kl. 19:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.