View Single Post
Takk for gode ord, skjønner at dere bare vil meg vel, og skulle ønske jeg kunne svare dere uten at det jeg skrev ble slettet.Samtidig har det kommet oppguløp deretter som jeg er veldig takknemlig for at har blitt slettet, så ja, jeg går litt på en knivsegg her.

Vil bare informere om at rusbruken min pr nå er historisk lav - men jeg er utslitt, ute av form, fattig osv; og jeg jobber altfor mye.. Så det skal ikke mye frustrasjon til for å forvandle en utmattet og engasjert form til en psykotisk tastaturkriger...

Har jo et veldig sterkt ønske om at dette skal ta slutt nå, og vet jo at det er snakk om dager til jeg har innfridd egne krav. Samtidig håper jeg jo at andre skal registrere dette og se hvilken anledning det er for en saftig vinn-vinn, så ja, jeg har gjerne tilsynelatende overreagert på å ha fått innlegg slettett fra Freak....

Men faktum har altså vært at jeg har trodd jeg har kunnet få ta seieren på forskudd; at om jeg skrev det riktige her så ville noen forstå og avslutte dette marerittet i form av en gullkantet forskutteringsavtale. Så det har stått litt andre ting på spill for meg, det har vært altfor lett å spille seg opp, og ja... Jeg må bare ligge unna denne tråden inntil videre - fullføre det som jeg uansett må fullføre uten noen gratis lunsj.

Håper dette innlegget kan få stå, om ikke annet, så gir det kanskje bittelitt mening for folk når jeg prøver å si jeg ikke har tørna helt....