View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Nå har jeg rydda litt. Eller, hvis det vi normalt gjør er å luke litt i hagen, så har jeg nettopp utført grov miljøkriminalitet i de dype skoger. Det var dessverre helt avsindige mengder med psykotisk amfetaminrør som strengt talt ikke hadde så veldig mye med tråden å gjøre og det spora fullstendig av. Normalt rekker vi å fikse slikt før det går for langt, men hovedpersonen i denne tråden rakk å produsere en 6-7 Great Wall of Texts og ca. fire ganger så mange korte tilsvar i løpet av noen få nattetimer. Som om ikke det var nok genererte dette en stor mengde ekstra svar og støy fra andre brukere. Vi ønsker at denne tråden skal forbli relevant, for den gir et unikt innblikk i hvordan det har gått opp og ned - dessverre mest av sistnevnte - med en ellers oppegående narkoman. I så måte må disse tilskuddene betraktes som relevante, da de viser hvor grundig amfetaminkjøret kan fucke opp livet, psyken og virkelighetsforståelsen til et ellers intelligent og ressurssterkt menneske. Som en liten avveiing mellom behovene velger jeg derfor å la hans første innlegg stå og noen få andre relevante innspill til det. Dette første innlegget dekker egentlig det meste: Denne oppfinnelsen han er overbevist om at vil revolusjonere verden, behovet for finansiering, personlige problemer og en bitter disputt med tidligere veileder og begynnende forfølgelsesvanvidd. De påfølgende innleggene tilfører intet nytt, bare mer volum, bold face og CAPS LOCK. Det er mange innlegg som har forsvunnet i mellom de som står igjen, men jeg tror konteksten er rimelig godt bevart likevel. Beklager at det blir slik, men noen ganger må vi dessverre gå litt mer drastisk til verks enn vi liker.

Så ber jeg dere andre som leser denne tråden om å ikke bare skrive for å skrive noe, eller krangle på detaljer i det overstående. Les heller tråden fra start til slutt og se på utviklingen år for år. Vi velger å ikke stenge den, men la oss forsøke å holde oss til tema - rusmisbrukets evolusjon, beskrevet fra innsiden.
Vis hele sitatet...
Helt fanstasitisk, tusen, tusen takk!

La meg bare presisere at jeg ikke snakker om at jeg har en iinnovasjon som skal forandre verden. Teknologien som forandrer verden blir utviklet over alt, alltid.

Det jeg har lært meg, er å bruke teknologien som forandrer verden På samme måte som at Steve Jobs hverken utviklet touch-skjerm eller GPS, er det utnyttelsen av disse på en effektiv måte som gjør det jeg har til noe langt mer enn en forretningsidé.


Videre vil jeg informere om at skjermfilmen som beviser diverse angående påstander om grov korrupsjon, kommer så snart jeg har grunnleggende finanser og kan dermed kan sette noen på saken. Det tar bare noen timer, men jeg bruker allerede den tiden jeg har på utvikling - og har uansett lovet meg selv å ikke kaste vekk "timer på jobb" på dette.

Som Nether foreslo, vil jeg gjøre teknologiforslagene i en egnet tråd. Her vil jeg både beskrive det jeg holder på med, og om det er mulighet og interesse her, vil jeg gjerne dele litt arbeid og utfordringer relatert til disse - med håp om å etterhvert kunne lyse ut småjobber i form av konkrete funksjonaliteter.

Filmene fra i går faller mellom to stoler, men jeg håper det går greit å linke til de her - da det gir litt innblikk i hvor på skalaen mellom sannhet og vrangforestillinger jeg brevfinner meg I kvasipsykose


Avslutningsvis vil jeg dele med dere gårsdagens forsøk på å lage filmer; men det er svært utfordrende å både kjøre systemet og visualisere det samtidig, på samme PC ombord ji dronen. Særlig etter x antall våkedøgn og en like utkjørt kropp som overkokt hode.

(Den siste filmen er litt loop av seg selv, en skjermfilm av at jeg spiller av en skjermfilm blir fort forvirring - bruk klokken


Filmen kommer, må bare boote linux

Og du er som andre veldig rask med å konkludere med at jeg først og fremst er på vei nedover i rushelvete; noe som i utgangspuntket kun angår dere selv.. Jeg ser dog fflere problemer med dette særtilfellet.

For det første, er innleggene du baserer konklusjonen din på, vekk.
For det andre, vil ikke jeg få mine motargumenter hørt, eller engang lagt frem, da dette ikke er en tråd som skal vudere rusbruken min - snarere fortelle om den.
For det tredje, har du særlig tyngde her inne - om det er noen sin vurdering her inne som veier tungt blant oppegående personer, narkomane såvel som straightinger, er det dine. Når du summerer opp flere års utvikling som negativ, kan det være utslagsgivende for hva utenforstående tenker - uten at de nødvendigvis forstår at hele vurderingen er basert på én natts skriblerier i frustrasjon og desperasjon.

Håper dette hjelper på: https://youtu.be/A_XDTXvm1nE

Jeg mener at det er en grunnleggende missoppfatning i verden rundt hvilken konsekvenser rus har for menneskelige egenskaper, særlig hvordan atferd og verdigrunnlag påvirkes. Min påstand er at mitt bruksmønster og den atferden jeg har 99% av tiden jeg ikke går våken for lenge, holder langt over gjennomsnittlig nivå av prinsippfasthet, integritet og ærlighet. At jeg kan ta en mastergrad innen et nytt fag som deltid, mens jeg er tungt narkoman og bruker hoveddelen av min tid på et høyteknologisk innovasjonsprosjekt, er uforenelig med de "sannhetene" som også gjør det så forbanna vanskelig for meg å bli betrodd med det ansvaret og de midlene enhver annen i min situasjon ville fått kastet på seg.

Faktum er at jeg ikke klarte å fullføre videregående engang, brukte både et friår og et år hos privatist; og det var enda på mine læreres nåde, Fraværet mitt var like unikt som antallet LG'er. Poenget mitt er at jeg har alltid vært helt fucket; jeg har aldri evnet å prestere, sosialisere eller engang å være lykkelig uten selvmedisinering.. Unntaket er militæret, generelt sett har jeg hatt det jævlig hele veien - kun vissheten om at én dag ville jeg finne ut hvordan ting kunne bli bra har holdt meg gående.

Når jeg begynte master i 2015, trodde jeg at jeg var på rett spor. Nå, 3 år etter, har jeg alt klart både hva teknologi, planer og selvforståelse angår - men jeg går samtidig hjemløs, pengeløs og sulten etter at nok én investor snudde på hælen etter å ha fått nyss om rushistorikken min.

Det å bruke narkotika for meg, har muliggjort ingeniørutdannelse, overkommelse av sosiale problemer, depresjon mm,. Jeg er også avhengig av narkotika for å utøve fagene jeg kan i praksis, og utredningsprosessen for å komme i gang med dette gjennom Norsk helsevesen, gjør at alternativet til å fortsette - er å gi opp både ambisjoner og rus.

Jeg anser dog mitt grunnarbeid som ferdig nå - i en mer overordnet rolle vil jeg kanskje ikke trenge rus overhodet. I så fall vil det enda ikke spille en rolle for noen andre enn meg og dem som følger med her inne
Sist endret av Tøffetom; 9. november 2018 kl. 14:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.