View Single Post
Hehehe, historien har knapt begynt

Jeg sluttet vel å skrive særlig her inne rundt 2015; når jeg begynte på en mastergrad ved NTNU. Mastergraden var i programmering,så jeg måtte jo lære meg det og.

Startet firma med veilederen min, og allerede en måned ut i 2.semester, var Innovasjon Norge med på leken.

Stinket dog råtten moral og inkompetanse hele veien, så jeg presset veilederen min ut av firmaet. Sommeren 2016 fikk jeg full pot fase#2 hos IN.

Viste seg etterhvert at jeg hadde louktet rett; flere kopiprosjekter var startet og til og med publiseringer av mitt arbeid ved internasjonale konferanser kunne jeg lese om - før jeg sendte ut en powerpoint på ~50 slides kalt "korruptejævler" til ledelse ved NTNU og sasbehandler IN osv…

Hva faen tror dere en narkoman varsler oppnår?? Damn right; kommunikasjonsstans og fornektelse.

Familien var de første til å avfeie alt som deleri.

Så jeg jobbet, 80 timer I uken, 52 eller hvor faen mange unker det er i et år i året - og var rundt nyttår veldig missfornøyd med det faktum at jeg var på overtid. Jeg skulle jo ikke la det gå mer enn et år.

Nå er det snart gått to.

Og nå? NÅ er jeg hjemløs, har ikke tlf, har ikke bil, har ikke fuckings shit utover prototypene mine. Hovedatraksjonen er en state-of-the-art muskeldrone med mer regnekraft enn de fleste gamingpcer og sensorer som ellers brukes til autonome biler osv. Navigasjon uten GPS? Null stress. Kolllisjonsunngåelse? Persepsjon? Planlegging?

I got it all, baby.

Men jeg trenger noe jævla kroner. Siden ingen av dere kommer til å tro på dette, la oss leke en lek: Hypotetisk sett, hvis dette ikke bare var tøys; hvor mye ville du investert for å bidra til en freak-crowdfunding? Hva me d 200% avanse?
Sist endret av Tøffetom; 6. november 2018 kl. 20:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.