View Single Post
Sitat av MrPapa Vis innlegg
Tror det er mye sannhet i det du skriver.
Det som er litt av saken er at jeg og eksen ikke hadde et godt forhold, og det er kanskje derfor jeg er så desperat etter å finne kjærligheten, jeg har aldri opplevd den skikkelig.
Helt siden bruddet har jeg følt meg kald innvendig, jeg har aldri klart å bli forelsket i en eneste person etter dette.
Har vært innom mange partnere i denne epoken av livet, noen har jeg nesten klart å knytte emosjonelle bånd til, andre overhodet ikke.
Har også tidligere lagt bort røyken for en dame, men da visste jeg at jeg kom til å fyre i skjul for henne da hun var klar over det.
Men akkurat denne dama har tint meg opp igjen, virkelig.
Og hun er den første dama som har fått meg til å virkelig ville ut av tåka, ikke nødvendigvis bare pga. henne, men fordi hun har vist meg hvor fint livet er uten dopet.

Har dessverre ikke anledning til å gå til lege for å få hjelp, da hele livet mitt vil kollapse på alt for mange punkt.
Vis hele sitatet...
Da skjønner jeg mer av situasjonen din med forhold. Det å komme seg ut av et dårlig forhold er vanskelig og har nok gjort deg til en sterkere person. Det er vanlig å ha problemer med tillit og selvfølelse etter en slik opplevelse.
Det er selvfølgelig bra at damen motiverer deg til å bli bedre. Jeg ville bare poengtere utifra det du skrev at det er viktig å gjøre det for din egen del også. Forstår som sagt mer av det du skrev nå som du utdypet deg. Anbefaler deg å prøve å ha nære relasjoner med andre enn damen og, så du har flere gode relasjoner i livet du kan støtte deg på.

At du ikke vil nevne cannabis-bruk for legen kan jeg forstå veldig godt, men har du ingen mulighet for å ta opp de andre psykiske problemene du sliter med utenom? Hvis du får ordnet i det så følger gjerne livet uten rus videre etter. Tror du kunne hatt veldig godt av samtaleterapi (mtp. det dårlige forholdet ditt f.eks)