View Single Post
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Jeg smakte på en liten bit. Det smakte ikke godt. Skal på butikken. Tips til hva jeg skal kjøpe for jeg hjelpe å svelge dette? Tenkte å ta det i kveld.

Da har jeg begynt å spise. Begynte 14:49 og har til nu kommet meg igjennom halve greia. Appelsinjuice hjalp godt.

Nå er det ca 1 time siden jeg inntok siste av kaktusen. Greide å spise rundt 60g, resten kokte jeg sammen med kakao. Ble noe grums igjen i kakao-koppen, så vil tror jeg har fått i meg totalt 75-80g. Har merket at pupillene er store, litt euforia og varm følelse.

Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Lykke til med å spise 90 gram kaktus, du kommer til å spy lenge før du får spisst opp alt!
Vis hele sitatet...
Spiste ca 60g + 30g sammen med kakao for mellom 1 til 2 timer siden. Ingen kvalme enda. Har røykt litt hasj da i forkant.

Men det var et helvete å spise.

3 timer siden siste inntak. Jeg er påvirket, men minner mest om en liten dose sopp. Lite visuelt. Merker så langt psykadelisk tankemønster, store pupiller, musikk er bedre, men ikke noe særlig mer.

Nå er det ca. 4 timer siden siste inntak. Ble lei av kvalmen, så jeg gikk og spydde. Kan ikke merke at det blir noe sterkere enn det er nå. Tror jeg fikk for lav dose. Kan nesten sammenligne dette som en kombinasjon av en lav dose sopp og lav dose 2C-E.

Skal huske å bestille mer neste gang.

Nå er det gått 5 timer siden siste inntak og jeg ser ingen tegn til at det kommer til å utviklse seg, heller tvert i mot. Merker at det begynner å gå ned.

Var en chill og avslappende liten opplevelse, men samtidig har man den følelsen at man har tatt alt for lite, altså at man merker at det er noe, men det er ikke nok til at det kan brukes.
Sist endret av Mexxy; 5. mars 2014 kl. 20:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.