View Single Post
zevz: Du bringer påstander som ville vært veldig bemerkelsesverdige om de var sanne. Jeg er skeptiker og er kritisk til påstanden din; av nevnte grunn.

Jeg tror påstandene dine bedre kan forklares med ikke-overnaturlige psykologiske mekanismer. Du var ikke veldig formell i defineringen av egenskapene dine; men her er de jeg merket meg:
Var hos en kammerat og var på do, mens jeg var der så "hoppet" jeg pluttselig inn til rommet hvor 2 venner satt.
Altså, jeg var i et rom mens jeg var i et annet.
Kunne høre hva de sa til og med, de diskuterte meg og hva jeg kunne om ting.

Når jeg gikk inn i rommet hvor de andre satt så sa jeg hva jeg hadde sett og hørt mens jeg var på do, kunne se på han ene at han nesten ble redd og de bekreftet det jeg hadde sett og hørt mens jeg var på do.
Vis hele sitatet...
Vi har bare din skildring av hendelsen og kan ikke verifisere den med disse andre.
Jeg tror det er så enkelt at du enten hørte en samtale gjennom dørene eller hørte samtalen før/etter du gikk på do og feilatribuerte dette til overnaturlige evner fordi hukommelsen din spillte deg et puss. Du husket ikke hvor du fikk informasjonen fra og tilpasset hukommelsen til din forventing om overnaturlige evner.

Har bla sett en liten gutt i blå t-shorte, når jeg snudde meg så jeg den samme guttet sitte 50 meter unna meg, virket som om jeg så igjennom kroppen til en annen..
Vis hele sitatet...
Jeg ser det mest sannsynlig at du så gutten på forhånd, snudde deg, visualiserte gutten i tankene dine og så snudde deg igjen men hadde glemt at du opprinnelig så denne gutten: og igjen med din forventing om overnaturlige evner så attribuerte du det til remote viewing.

Vi menneskr husker ofte feil. Jeg tror du teller mange av disse feilerindringene som tegn på overnaturlige evner og forkaster de tegn som tyder på at du ikke har overnaturlige evner (som f.eks. alle ganger disse "evnene" ikke manifisterer seg).