Tråd: Ang. LAR
View Single Post
Klarer du deg uten lar så gjør det, hvertfall ikke begynn på metadon. Det kommer du til å ha det vondt med, tro meg. Hele kroppen blir føkka av metadon, jeg må ha så mye hjelp og medisiner, vitaminer, hormoner osv. Forbrenningen er vekk, jeg er 150kg nå. Det er ikke spøk å gå på lar. Prøv avrusning om du har noen som helst annet du har lyst å gjøre i livet en å være slave av statens dop og strenge regler. Det er jo værre å slutte med det en heroin. Jeg tror aldri jeg kommer meg av lar og er 33 år. Går på 100mg, og har abstinens hver dag. Våkner kl ett om natten og venter på kl fem når jeg kan ta den. Jeg får med meg alt til dagen derpå hver dag, takk gud for det. En dag i uken må jeg vente til sju m observert inntak og de to timene ødelegger den morgenen. Jeg får valium og imovane og gud vet hva men det hjelper ikke, så jeg er vel heldig i noens øyne hehe. Men det du tar av opiater og benzo, det blir kroppen vant til og vil ha mer, tiden gjør det værre og værre for dosen går ikke opp i evigheten som avhengigheten gjør. Jeg har skyhøyt serum uansett dose på metadon og vil aldri få en dråpe mer nå, er redd de tar meg tilbake på 90mg. Har nesten gidd opp, men det går litt bedre nå en en stund når jeg var 170kg og knapt nok kunne gå pga vann i kroppen. GI MEG SEVRELONG god damnit.

s