View Single Post
Jeg har bare brukt det ca 2 ganger, minst 1 dag i uken siden jeg tar det så og si hver helg. Har hendt at jeg har tatt det flere ganger i uken eller flere ganger i løpet av en dag. Jeg bruker som regel 1500mg for å få en grei effekt. Dette er liksom maks dosen hos meg for å ikke få forverret angst dagene etter. Tok det 2 dager på rad en gang å da slet jeg en del med negative ettervirkninger. Samme skjer som regel hvis jeg går over 1500mg, men phenibut kan variere så veldig fra person til person. 1500mg for meg kan være 3000mg for noen andre. Hos meg så blir jeg rett og slett som hvis jeg skulle fått i meg noen pils. Mer pratsom, blidere osv, men det jeg liker med phenibut som jeg ikke merker så godt med alkohol er den lille euforia'n og hvor mye bedre musikk blir. Mener selv at man ikke kan bli rusa på pheni, men mange som mener at de blir det. Som sagt, phenibut varierer utrolig med effekter, negative effekter, ettervirkninger og dosering. Husk også at det kan være skummelt med phenibut. Funnet masse på nettet om folk som har havnet i psykose pga for store doseringer og ikke minst abstinensene. Å som med masse annet så er første gangen alltid mye bedre en alle de andre gangene. Så hvis du vil ha full effekt hver gang du tar det. Ville jeg tatt det maks 1 gang i måneden.
Sist endret av halfagram; 3. juni 2015 kl. 10:11.