View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er nesten fornøyelig at du klager over "pisspreik" hos andre når du selv serverer det: robhol nekter ikke for at vaksinen har bivirkninger, hvor har du det i fra? Og så skal du smøre på at du personlig kjenner noen som døde av blodpropp, hva i huleste villeste verden skal det ha å si?
Hvorfor tror du at dine anekdotiske bevis skal ha noe som helst tyngde i en diskusjon?`Er de små grå totalt fraværende? Hva er det med dere vaksineskeptikere å konstant bare se verden fra deres lille ståsted? Dere klarer jo fint å cherrypicke informasjon fra andre mennesker når dere skal grafse frem "bevis" for den jævla stae meningen deres?



Det her er beviselig løgn, det er mange dødsfall av folk under 30 år med covid, men facebook-feeden din har vel ikke servert deg den informasjonen?
Norge kom billig unna COIVD, for vi er et lite land med liten og spredt befolkning. At mesteparten faktisk tok vaksinen og brukte sosial distansiering og masker er grunnen til at vi hadde så få dødsfall blandt unge: Heldigvis bare 3 bekreftede dødsfall for de under 39 år.
Så ja, man kan si at å risikoen for å dø av covid når du er under 39 år er veldig liten i Norge, men den er enda mindre med vaksinen. Og den statistikken blir mye værre når du reiser ut av Norge.

Jeg er temmelig lei å høre dere vaksineskeptikere kauke inne her, dere er ufyselige, flere av dere trer inn i offerroller der dere hyler om sensur og dere tegner dere som noen slags fornuftens voktere:
Jeg hadde ikke tatt en deodorantanbefaling fra dere seriøst en gang.
Vis hele sitatet...
Kan si det samme om deg/dere "provaksine" folk, for det går begge veier. Å se kun det positive med vaksinen og neglisjere evnt. bivirkinger blir en dobbelmoral preik, og facebook bruker jeg ikke engang ettersom det finnes pålitelige kilder tilgjengelig for mennesker flest, og det er ikke snakk om å "cherrypicke" det som passer meg best, men å se begge sider av saken, litt skeptisisme har folk ikke vondt av.

Hva har det å si at mine bekjente døde av blodpropp? Det har jo ikke noe å si for deg du mistet jo ingen..

For å gjenta det som var temaet en citat fra CDC "VAERS data contains coincidental events AND those truly caused by vaccines. Den statistikken er en kombinasjon av tilfeldige og direkte hendelser knyttet til coronavaksinen men i hvilken ratio det vett vi ikke.