View Single Post
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Det der er ikke en kilde som beviser noe av det du har sagt
Vis hele sitatet...
Får sitere kilden min for deg, da:
Mutasjoner fører til variasjon i naturen. Mutasjoner er derfor en viktig drivkraft i evolusjonen som gjør at organismer kan tilpasse seg endringer i miljøet. I naturen oppstår mutasjoner tilfeldig uten noe bestemt mål. Altså, mutasjoner oppstår ikke fordi organismene trenger en ny egenskap, men det skjer helt naturlig av seg selv. Hvor ofte mutasjoner skjer er forskjellig fra art til art.
Vis hele sitatet...
Dette er ungdomsskolepensum. Mutasjoner skjer ikke fordi organismen trenger en egenskap (f eks å motstå vaksiner), de skjer bare tilfeldig og uten noe mål. Hvor ofte mutasjonen oppstår varierer fra art til art, og det sier vel seg selv at det vil bli flere mutasjoner hvis du har flere reproduksjoner. Sjansen for at en av dem er en supersmittsom, livsfarlig variant er større på en million forsøk enn på hundre forsøk. Enig?


Du gidder ikke forklare en dritt. Ok. Jeg har både forklart og underbygget. Det er jo fristende å tenke at du ikke har noen særlig solide tanker om hvorfor du har rett. Hadde du kunnet sette meg på plass her så antar jeg at du hadde gjort det. Det var egentlig mitt mål her; atandre som leser ikke skal falle for vaksinesvertingen din når de ser at du ikke aner hva du snakker om. Deg anså jeg som en lost case allerede for du begynte med seksuelle hersketeknikker.
Sist endret av *pi; 6. desember 2021 kl. 18:50.