View Single Post
Sitat av LP88 Vis innlegg
Har ikke lest hele tråden, så mulig noen har skrivd det.

Men hvertfall, stikk på Kiwi, finn et brød( f.eks 5-korns brød). Putt det i brødkutteren, så tar du det ferdigskjærte 5- korns brødet (eller et annet litt dyrt brød) og putter det i en first price brød pose og teip igjen posen, da får du et brød til 20+ kroner til 6 kroner
Vis hele sitatet...
Hvor skal man gjøre av den billige kneipen da? Skal innrømme at jeg har gjort dette før og husker ikke hva jeg gjorde. Er jo litt kjipt for nestemann hvis man putter den brente billigkneipen inn i en superduper-speltbrødpose.
-

Må bare legge til noe jeg og en kompis gjorde når vi gikk på barneskolen:
Vi gikk i matbutikken og kjøpte fem pepperkakebokser for en tier stk, også gikk vi rundt i boligfelt og utga oss for å selge for det lokale skolekorpset. Alle kjøpte, og vi solgte de for mellom 30 og 40 kr boksen. Vi skjønte at dette funket, så vi dro og kjøpte haugevis med pepperkakebokser for inntekten av de fem. Endte med at vi hadde tjent 1200kr etter et par timer.

Sleipt? Ja, kanskje, men vi var jo bare barn..

Sitat av LP88 Vis innlegg
Har ikke lest hele tråden, så mulig noen har skrivd det.

Men hvertfall, stikk på Kiwi, finn et brød( f.eks 5-korns brød). Putt det i brødkutteren, så tar du det ferdigskjærte 5- korns brødet (eller et annet litt dyrt brød) og putter det i en first price brød pose og teip igjen posen, da får du et brød til 20+ kroner til 6 kroner
Vis hele sitatet...
Kjipt hvis man putter den billige brente kneipen oppi en superspeltbrødpose, for neste mann tenker jeg. Folk merker sikkert ikke forskjellen anyways, siden brent brød er sunt eller noe..
-

Må bare legge til noe jeg og en kompis gjorde når vi gikk i syvende klasse:

De solgte pepperkakebokser på Kiwi til 10kr, vi kjøpte fem stykker og vandret mot det nærmeste boligfeltet og solgte alle på 10min, vi utga oss for å være fra det lokale skolekorpset. Vi solgte boksene for mellom 30 og 40 kr, noe som ga tydelig profitt for en 12-13åring. Vi gikk tilbake, men nå kjøpte vi bokser for alle pengene vi hadde tjent og fortsatte. Endte med at vi tjente 1200kr på et par timer. ''Hei! Vil du kjøpe pepperkaker til inntekt for skolekorpset''. Ja, det var både sleipt og umoralsk, men hey! Vi var jo bare barn..

Edit: Dobbelpost, så nå har du to versjoner hvis du likte den første.