View Single Post
Takk for tipset. Du har jo et poeng der med dørmatten. Jeg har bodd her i tre uker. Jeg hadde spylt terrassen og tørket/støvsuget etter at det var tørket. Ingen drenering slik at vannet rant bort. Dette er helt nytt og litt uprøvd. Ser vel for meg flere stunt. Jeg lurer fortsatt på om skadeverk er juridisk mitt eller utleier sitt ansvar. Takk for gratulasjonen forresten, den er nok vrengt oppover som en rose. Bare så det er sagt, så er det mange ting å sette fingeren på. Blant annet at jeg sendte epost om ekstra nøkkel 6 sep. og enda ikke svar (det er et middels stort utleiefirma). Jeg mener det er uakseptabelt å ikke svare kunder uansett. Her er link til hva Google sine topper mener om den slags adferd: https://e24.no/karriere/i/OpgQnb/her...-post-etikette

Bare mens jeg satt å skrev nå står det to spake-sykler (el) på verandaen, kloss inntil stuedøren slik at den går ikke opp uten at de velter. Jeg har dessverre bundet meg for et år, men vi får se.
Sist endret av oggen; 28. september 2019 kl. 15:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.