Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Denne tråden er eneste grunnen til at jeg laget meg en bruker på forumet. Desverre har jeg ikke fått gleden av og prøve værken rein dmt eller ayahuasca. Men jeg har røyka endel changa da

Her kommer litt av det jeg har erfart, etter 10år som heavy narkoman og 4år med store alkohol problemer. Etter så mange år med rus så har jeg ødelagt de reseptorene i hjernen som gjør at jeg føler glede, har rusa på meg angst, har blitt bipolar. Enkelt og greit så har rus rett og slett ødelagt livet mitt!

Idag så har mottoet mitt blitt: if i cant grow it, i dont use it!

Første gangen var det en god kamerat av meg som sier han hadde dmt, men jeg satt å kaldsvetta og skjalv av alkohol absinenser, så jeg forklarte at dette ikke var dagen for noe sånt. Etter mye om og men fikk jeg tak i ett par pils og nå var det noe annet.

Kameraten min fylte opp en maiser og ga meg avis bongen og ba meg trekke som en idiot og holde det inne lenge. Jeg røya 0.2 pipa og kjente det kila litt og jeg hørte en ganske intens piping, men jeg skjønte ikke helt hva som skjedde med meg, kompisen insisterte på at jeg måtte ta ett trekk til, noe jeg gjorde. I HELVETTE!!!! HVA FAEN ER DET SOM TRAFF MEG? det er farger overalt og mye syke lyder. Nå hadde det virkelig funka og jeg spurte om ett 3 trekk og det var da det tok helt av.

Jeg og kompisen min lå på hver vår sofa å lo så høyt vi kunne, det var virkelig den 2000år gamle sjela som lo, vi kjente det bygde seg opp i ryggraden og den eneste måten og "få det ut på" var og le så høyt vi kunne.

Det som er ganske sprøtt, er at jeg hadde alkohol abstinenser etter 12mnd med store mengder alkohol hver eneste dag. Etter denne trippen så gikk det 4-5dager før jeg drakk min første dram igjen og de 2 siste åra har jeg kun vært full 10-15ganger og føler idag at jeg aldri kan bli avhengig ett rusmiddel igjen.

Etter dette røyka jeg det "ofte" og fikk flere og flere svar ang meg selv og livet.

Men det er spessielt engang jeg husker godt, da satt jeg på ett fjell og så utover en stor fjord, jeg satt der med en gandalvpipe og sutta i meg set jeg kunne, plutselig så begynte røyken å danse ut av pipa og det danna seg forskjellige figurer av røyken og det å se nedi pipa når jeg trakk blei rett å slett for sykt, det var jo en hel landsby nedi der.

Jeg tenkte litt og fant ut at det var dette indianderne hadde i fredspipene sine.

Men det er nå det begynner, plytselig så fløyt skyene sammen og vannet dansa, men midt oppi detta så blei alt dette til en ramme og i midten så kommer det en indianderhøvding fram og han forklarer meg at ingenting av det jeg kjøper med penger kan gi meg EKTE glede, (ett eks: det er ikke den 5000kr ryggsekken, 2500kr skoa, 10 000kr fiskestang og snelle, som gir meg ektw glede, det er det å komme seg ut i naturen som gir ekte glede) men dwt han indianerhøvdingen også viste meg, var kompisen min som jeg røyker changa med, jeg så han med en liten kid som kalte han pappa.

Jeg ringte han å forklarte om opplevelsen min, han blei jo grise sattut og lurte på åssen han forholdt seg til kidden. Han var glad når jeg så han med jr og jeg sa dette. Han bare: syyykt, jeg og kjerringa krangler om vi skal ha en kid for tiden

Etter den indianer turen jeg hadde, så trengtw kompisen min noen svar. Så vi pakka 6g changa og en 5'r med shit, fant fram pipe/bong og joint papir. Nå skulle vi røyke til vi hadde fått de svarene vi trengte

Vi satt hos kompisen min å røyka, alt flyter sammen og alt jeg ser er bare en million farger, men plutselig hører jeg kompisen min sier: jeg ligger klar, bare kom å hent meg dere. Han ser vist en stor fugl som flyr over han og skal ta han med inn i neste verden. Jeg tar ett par trekk til å løper ut å spyr. Men hva i helvette? Jeg spyr regnbuen og det er godt, jeg føler jeg blir rensa og ber kompisen min ta ett par trekk til og han kommer løpanes ut og sier det samme ang regnbuen og hvor behagligt det er.

Men det som er sykt, det å spy tok oss til neste nivå og nå begynte det virkelig å bli villt. Jeg møtte en svær fuckings demon som kom ut av peisen. Han var godt over 2m høy, hadde horn og kalte seg bartholowiew eller noe sånt, det endte med at jeg måtte slåss med han mentalt og etter litt så forsvant han. Men nå kjente jwg at det var en stor slange inni meg å jeg legger meg på soffaen å spyr utover gulvet og kompisen slår meg på ryggen og sier jeg må få det ut, det er de indre demonene som er på vei ut. Det føltes som jeg hadde en anakonda i magen men bare finn spydd ut stålormer.

Men utpå morgenen igjen så krabber jeg ut, ligger på ett øite fjell på utsia og trur jeg skal dø, alt jeg ser er blurry, med midt inni dette er det ett helt klart "rør" som jeg føler drar meg innover og jeg skal ta ett nytt trekk men finner ut at jeg er tom og etterhvert forsvinner alt og jeg er egentli bare sliten. Men hadde ett jævla sykt sug på frukt, jeg trengte frukt! Dette er sykt siden jeg vaneøigvis hater frukt.

Kompisen min fant ut at han skulle bli pappa, og blei det 11mnd seibere. Men det som var villt etter de gramma med changa så mange timer i strekk, er at jeg hadde en indre ro jeg ikke hadde hatt siden før jeg begynte å ruse meg, jeg følte en glede i livet jeg ikke kan huske å ha hatt siden jeg var en kid. Andre venner av meg som ikke vet om changa røykinga mi, begynte å kommentere hvor rolig og fornøyd jeg var for tiden. Jeg fikk de 4 beste mnd i livet siden jeg var 10år.

Hver gang etter den sinnsyke mange timers trippen, så føler jeg at jeg har en klump i magen med ondskap. Så når jeg røyker nå så prøver kroppen og bli kvitt denne.

Nå i disse dager så planlegges en peru tur der vi skal ha 1 uke på ett ayahuasca senter og vi skal få hjelp av shamanene til å drive ut de indre demonene

Har noen av dere andre samme erfaring som meg ang changa og søvn. Hvis jeg røyker såå lite at det ikke kicker på noe som helst måte, så sovner jeg fortere, drømmer sykere og våkner helt uthvilt etter 4-6timer

Hvis jeg tar 0,01g for mye, så ligger jeg bare å digger det som skjer og blir liggende i flere timer å tenke
Sist endret av gotta_love_dmt; 26. august 2015 kl. 00:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.