View Single Post
Nå har jeg hverken tatt syre eller sopp, men jeg har da syntes de fleste RC'ene jeg har tatt har vært meget interresante og vi får ta dem for hva de er; menneskapte stoffer som ikke har så mange åpenbaringer å by på.

Methylone var dog så som så og ganske kjipt. 5-meo-amt var bare en særs kraftig psykedelisk rus som viste meg noen rare formasjoner, auraen til hunder og ga meg en helvettes latter. 2c-b er ikke noe spess, liker ikke akkurat å se meg selv morphe mellom å være gammel og ung i speilet. MDMA er jo euforien selv. 5-meo-dipt fucka tankene mine og 5-meo-mipt gjorde meg redd for å lukke øynene da jeg ble sugd inn i en svart/hvitt værden som minnte om en traume fra noen år tilbake.

4-ho-met derimot syntes jeg var ganske interresant. Tok det under roskilde festivalen, 15mg oralt og 10mg nasalt. Da jeg satt på bakken og fulgte med på nine inch nails opptre så var det akkurat som noen tok å brente hull med sigaretter inn til min dimensjon fra en annen dimensjon. Hullene var bare svarte i midten (litt skuffende da jeg godt synes det kunne kommet et vesen ut fra disse hullene), men hvert hull hadde sin egen glødende farge rundt som kunne være alt fra neongrønn til rød, alle regnbuens farger.

DOC sto jeg gledelig over da det virket som om min bekjent var vittne til et helvettes lysshow som garantert hadde fått meg til å flippe ut. Ecstacy tar jeg aldri igjen med mindre jeg er 100% sikker på hva de inneholder. Flydd på et par smeller der knipsen har inneholdt noen RC'r fra helvette.
Sist endret av Æsh; 23. januar 2010 kl. 01:30.