View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
@ DumDiDum; Du er ikke den første som har gitt opp å diskutere saklig med Provo. Se innlegg #102.


Én observasjon dog, sikter til Provo, og dette (håper jeg sees på som) er saklig/konstruktivt altså: hva med å lempe litt på fremmedord-bruken og gjøre teksten litt mer leselig?? De siste postene er forsåvidt greie nok, sett ift at jeg vet du lager lange remser av tekst, men i starten/midten av tråden lagde du noen enormt lange innlegg, som man må pine seg igjennom hvis man skal forstå sammenhengen og poenget ditt.

Kunne det ikke være en idé for deg å få sagt mer i løpet av færre setninger? I det minste mener jeg det ville ha gjort tråden langt mer leselig, forståelig og "tilgjengelig" for majoriteten på Nff. Da kunne "hvermansen" her lettere ha lest seg igjennom innholdet og gjort seg opp en mening.

Tilslutt spør jeg, helt oppriktig; hva er egentlig poenget med fremmedordbruken og veggene av tekst?

....................

Edit, en ting til: tråden er forlengst forsøplet med ting som mer eller mindre ikke har en dritt å gjøre med religiøs/islamsk terrorisme. Jo lenger ut i tråden jo verre. Begynner dette å bli VGD når man ser etterhvert at man ikke har gode nok argumenter?
Sist endret av aeon_illuminate; 27. august 2013 kl. 00:34.