View Single Post
Sitat av LadyLena Vis innlegg
Hat over wikipedia. Jeg gidder ikke lese en gang. Hvorfor? Fordi jeg kun ville få frem at INGEN vet hvordan universet ble skapt. Ingen av de Wikipedialinkene deres beviser det motsatte.

Derfor er aldri jeg så skråsikker på ting jeg ikke har peiling på. For alt jeg vet kan det være en dvergkanin satt med en tryllestav og skapte jorden.



Jeg er faktisk i 30 årene, men har aldri vært flink i naturfag. Er ikke skoleelev og er tilfreds med livets gåter.
Men det jeg vet er at ingen har klart å bevise enda hvordan Universet oppsto (les det "jegermeg" snakker om)

Hvor vanskelig skulle dette være å fortelle da? Om du vært skoleelev i 40 år og er kjempeflink i naturfag kunne ikke du bevist det for meg en gang.

Har du flere personlige ting du lurer på angående meg så er det bare å spørre.
Vis hele sitatet...
Til å være så gammel er du utrolig kunnskapsløs
Det aller meste vedrørende hvordan universet er ble skapt er regnet på og i stor grad matematisk bevist. Til og med hvordan "noe" (universet) kan oppstå av INGENTING har vi funnet en fornuftig forklaring på.

Sitat av Svartepetra Vis innlegg
Fantasifullt
De bibelske evangeliene har tro det eller ei blitt nøye gransket, og det er stor overenstemmelse blant historiske forskere om at det fantes en mann som het Jesus som sa han var Guds sønn. Men kritisk kan man jo alltids være.
Vis hele sitatet...
Og hva beviser i tilfelle det? På den tiden var det jo en haug med skrullinger som gikk rundt og hevedet at de var guds sønn osv. Jeg skal vedde på at om de som levde på den tiden hadde sett hva klovnen (jesus) har blitt til i dag så hadde de ledd godt og lenge