View Single Post
Sitat av LadyLena Vis innlegg
Hat over wikipedia. Jeg gidder ikke lese en gang. Hvorfor? Fordi jeg kun ville få frem at INGEN vet hvordan universet ble skapt. Ingen av de Wikipedialinkene deres beviser det motsatte.

Derfor er aldri jeg så skråsikker på ting jeg ikke har peiling på. For alt jeg vet kan det være en dvergkanin satt med en tryllestav og skapte jorden.



Jeg er faktisk i 30 årene, men har aldri vært flink i naturfag. Er ikke skoleelev og er tilfreds med livets gåter.
Men det jeg vet er at ingen har klart å bevise enda hvordan Universet oppsto (les det "jegermeg" snakker om)

Hvor vanskelig skulle dette være å fortelle da? Om du vært skoleelev i 40 år og er kjempeflink i naturfag kunne ikke du bevist det for meg en gang.

Har du flere personlige ting du lurer på angående meg så er det bare å spørre.
Vis hele sitatet...
Sammenligningene dine henger ikke på greip, og kan derfor ikke taes inn i kontekst, leses, forstås og aksepteres.

Sitat av Provo Vis innlegg
Du etterlyste bevis etter artenes felles opphav og blir korrigert på din uvitenhet rundt, og feilanvendelse av, vitenskapelig fagterminologi, også stikker du fingrene i ørene og nekter å ta til deg informasjonen når du får den? Voks opp.
Vis hele sitatet...
Det er forresten litt morsomt med signaturen din, og hvordan den litt vagt kan relateres til LadyLena.